کد خبر : 1869390 | 19 بهمن 1401 ساعت 20:59 | 24.4K بازدید | 6 دیدگاه

بازتاب درخشش قایدی در صفحات هواداری الاهلی

رسانه‌های هواداری شباب الاهلی نسبت به گلزنی مهدی قایدی در بازی دیروز واکنش نشان دادند.

بازتاب درخشش قایدی در صفحات هواداری الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی در دیدار روز گذشته برابر نفت مسجدسلیمان عملکرد بسیار خوبی داشت و با به ثمر رساندن 2 گل، موجبات پیروزی تیمش را فراهم کرد. البته که این مهاجم بوشهری می‌توانست حتی در ثانیه‌های پایانی هت تریک کند ولی پنالتی او به گل تبدیل نشد.

همین مسئله باعث شد تا رسانه‌های هواداری شباب الاهلی به درخشش بازیکن تیمشان واکنش نشان دهند. قایدی در تابستان امسال با قراردادی قرضی از تیم اماراتی به استقلال آمد و گفته می‌شود بند دائمی کردن حضور او در جمع آبی‌ها، در قرارداد میان طرفین گنجانده نشده است و اگر این موضوع صحت داشته باشد، قایدی باید در پایان فصل به امارات بازگردد.

1799976

صفحه توییتری "منبر شباب الاهلی" با انتشار ویدئوی گلزنی قایدی نوشت: «درخشش و دو گل دیروز "مهدی قایدی" بازیکن قرضی ما در استقلال را ببینید.» یکی از هواداران شباب الاهلی نیز کامنت گذاشته است: «مهدی قایدی مورد ظلم مهدی علی (سرمربی وقت تیم) قرار گرفت.» یک هوادار دیگر نیز در پاسخ به این ویدئو نوشته است: «مهدی بازیکن خوبی است که در شباب الاهلی به او ظلم شد.»

1799977

کاربر دیگری با نام ولید احمد با انتشار تصاویری از وینگر آبی‌ها نوشته است: «مهدی قایدی ایرانی با زدن 2 گل، باعث شد تا تیمش، استقلال، به پیروزی ارزشمند سه بر یک دست پیدا کند. او توجهات را به خودش جلب کرد.»

دیدگاه‌ها