کد خبر : 1869409 | 19 بهمن 1401 ساعت 22:05 | 54.7K بازدید | 28 دیدگاه

تبریک امباپه و نیمار به لبرون جیمز: بزرگ‌ترینی سلطان

کیلیان امباپه و نیمار، دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن، بعد از شکستن رکورد امتیازگیری NBA توسط لبرون جیمز او را تحسین کرده و از این ستاره بزرگ به عنوان بزرگترین بسکتبالیست تاریخ یاد کردند.

تبریک امباپه و نیمار به لبرون جیمز: بزرگ‌ترینی سلطان

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با بسکتبال و لیگ NBA رابطه‌ای ویژه دارد. اسپانسر این باشگاه فرانسوی، شرکت نایک، از حامیان مالی اصلی لیگ بسکتبال آمریکاست و برای نمونه پی‌اس‌جی پیراهنی ویژه از طرف نایک دریافت کرده که به یاد مایکل جردن، اسطوره بسکتبال، طراحی شده است.

چند نفر از ستاره‌های پی‌اس‌جی هم علاقه شدیدی به بسکتبال دارند. کیلیان امباپه و نیمار در گذشته بارها از این علاقه صحبت کرده و در وقت آزادشان مسابقات بسکتبال تماشا می‌کنند. این دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن امروز یک رکوردشکنی تاریخی را به لبرون جیمز، اسطوره بسکتبال دنیا، تبریک گفتند.

1800003

امباپه در یک پست اینستاگرامی این پیام را مخابره کرد که بهترین بسکتبالیست تاریخ از نظر او نه مایکل جردن یا کریم عبدالجبار بلکه لبرون جیمز است. امباپه در اینستاگرامش تصویری منتشر کرد که او را در کنار جیمز نشان می‌داد و در کپشن از عبارت "بزرگترین" استفاده کرد.

1800004

نیمار هم در صفحه اینستاگرامش یک استوری منتشر کرد که لبرون جیمز را با تاج پادشاهی به نمایش می‌کشد. در این تصویر از عبارت "سلطان امتیازگیری، بهترین امتیازگیر تاریخ NBA " استفاده شده است.

دیدگاه‌ها