کد خبر : 1869411 | 19 بهمن 1401 ساعت 22:23 | 36.6K بازدید | 44 دیدگاه

اعلام نامزدهای دروازه‌بان سال جایزه بست فیفا

فیفا رسما نام سه دروازه‌بان را به عنوان نامزدهای دریافت جایزه بست فیفا به عنوان بهترین دروازه‌بان 2022 معرفی کرد: دیبو مارتینز، دیبو کورتوا و یاسین بونو.

اعلام نامزدهای دروازه‌بان سال جایزه بست فیفا

به گزارش "ورزش سه"، فیفا اعلام رسمی فینالیست‌های جوایز بیست فیفا در سال 2022 را آغاز کرده است. دقایقی پیش سه نامزد جایزه بهترین دروازه‌بان اعلام شد و همانطور که انتظار می‌رفت دیبو مارتینز، تیبو کورتوا و یاسین بونو فینالیست‌های این جایزه هستند.

این نامزدها بر اساس عملکردشان در بازه زمانی 8 آگوست 2021 تا 8 آگوست 2022 انتخاب شده‌اند. جوایز بست فیفا در مراسمی که روز 27 فوریه در پاریس برگزار می‌شود به برندگان در رشته‌های مختلف اهدا خواهد شد.

1800007

از سه فینالیست جایزه بهترین دروازه‌بان دو نفر در لالیگا و یک نفر در لیگ برتر بازی می‌کند. یاسین بونوی مراکشی گلر سویا است و تیبو کورتوای بلژیکی در رئال مادرید بازی می‌کند. دیبو مارتینز آرژانتینی هم در استون‌ویلا حضور دارد.

اما فیفا امروز سه نامزد بهترین دروازه‌بان‌های زن را هم اعلام کرد. آن کاترین برگر، دروازه‌بان آلمانی تیم زنان چلسی - مری ارپز، دروازه‌بان انگلیسی تیم زنان منچستریونایتد – و کریستین اندلر، دروازه‌بان شیلیایی تیم زنان لیون این سه فینالیست هستند.

1800008

رشته بعدی‌ای که نامزدهای نهایی‌اش معرفی می‌شود بهترین مربیان مرد و زن است. فردا شاهد اعلام رسمی این نامزدها خواهیم بود. روز جمعه نوبت به معرفی فینالیست‌های جایزه اصلی بست فیفا یعنی بهترین بازیکنان مرد و زن و جایزه پوشکاش است.

دیدگاه‌ها