کد خبر : 1869422 | 19 بهمن 1401 ساعت 23:59 | 21.3K بازدید | 16 دیدگاه

غافلگیر شدن یونایتد مقابل لیدز در دقیقه 1 (عکس)

منچستریونایتد که در یک بازی عقب‌افتاده لیگ برتر در اولدترافورد به مصاف لیدز رفته خیلی زود دروازه‌اش را مقابل این تیم که مربی‌اش را به تازگی از دست داده بازشده دید.

غافلگیر شدن یونایتد مقابل لیدز در دقیقه 1 (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در خانه‌اش، اولدترافورد، در یک بازی عقب‌افتاده از هفته هشتم لیگ برتر به مصاف لیدز رفته است.

یونایتد پیش از این بازی از 21 بازی 42 امتیازی بود و در رتبه سوم جدول قرار داشت. شاگردان اریک‌ تن‌هاخ امیدوار بودند با کسب سه امتیاز موقتا از نظر امتیازی با منچسترسیتی برابر شوند. سیتی در حال حاضر با 45 امتیاز از 21 بازی در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

آنچه باعث شده بود شیاطین سرخ به پیروزی مقابل لیدز و کسب سه امتیاز خوش‌بین‌تر باشند این بود که لیدز دو روز پیش مربی آمریکایی‌اش، جسی مارش را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کرد. با اینکه اریک تن‌هاخ در مصاحبه مطبوعاتی پیش از این مسابقه گفت تیم‌هایی که مربی‌شان را در میانه فصل از دست می‌دهند خطرناکند، ولی اکثر هواداران یونایتد به دلیل شرایط دشوار لیدز به پیروزی تیمشان امیدوار بودند.

بازی در اولدترافورد با این جو مثبت برای یونایتد آغاز شد، ولی شیاطین سرخ به سرعت غافلگیر شدند و در همان ثانیه‌های اولیه دروازه خود را بازشده دیدند. درحالی‌که تنها یک دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود، برونو فرناندس توپ را از دست داد و نیونتو، وینگر ایتالیایی لیدز، با انجام حرکت یک و دو با پاتریک بمفورد، توپ را از فاصله 20 قدمی به سمت دروازه شلیک و دخیا را تسلیم کرد تا اولدترافورد در سکوت فرو برود.

1800030
1800031
1800032
1800033

بازی تا دقیقه 26 با همین تک‌گل ادامه دارد و شیاطین سرخ فعلا نتوانسته‌اند به گلی که دریافت کرده‌اند پاسخ بدهند.

دیدگاه‌ها