کد خبر : 1869482 | 20 بهمن 1401 ساعت 13:25 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

تشکر ویژه کاپیتان سریک از سردار آزمون

به خاطر فشار آن شکست مصدوم شدم!

فکر می‌کنم بیشترین دلیل مصدومیت من به خاطر فشار ذهنی و اینکه می‌خواستم حتما به فینال برویم بوده است

به خاطر فشار آن شکست مصدوم شدم!

به گزارش "ورزش سه"، مهسا صابری یکی از بازیکنان خوب لیگ برتر والیبال ایران محسوب می‌شود که در این فصل نمایش‌های درخشانی در ترکیب سریک داشته است اما این بازیکن ارزشمند در بازی سوم نیمه نهایی برابر سایپا دچار مصدومیت شد. دیروز معلوم شد که صابری به دلیل آسیب‌دیدگی دیدار فینال را از دست خواهد داد که این یک شوک بزرگ برای سریک محسوب می‌شود.

از طرف دیگر اخیراً مالک سریک یعنی سردار آزمون نیزد تمجید ویژه ای از کاپیتان تیمش انجام داده بود. به همین بهانه‌ها گفت و گویی با مهسا صابری ترتیب دادیم که او به خبرنگار ورزش سه گفت: "در مورد مصاحبه‌ای که سردار انجام داده باید بگویم که نظر لطف اوست. من کاپیتان تیم هستم و از اول وظیفه ام بود که تیم را مدیریت کنم؛ فکر می‌کنم این کار هم به خوبی انجام شده چون همبستگی و نزدیکی بچه ها واقعاً عجیب بود و ما با وجود تمام چالش هایی که تا الان داشتیم به خاطر هم خیلی جاها از خود گذشتگی کردیم تا به فینال برسیم.

مدیر تیم هم که آقای سردار آزمون باشند از من تشکر کردند و من واقعا از ایشان ممنون هستم. اینکه اگر کاری انجام می دهید دیده شود برای من و هر کس دیگری خوشایند است و من هم متقابل از ایشان تشکر می کنم."

مهسا صابری در مورد مصدومیتش و از دست دادن فینال نیز گفت: "متاسفانه ما امسال خیلی بدشانسی آوردیم که نمی‌دانم به چه دلیل بوده است. ما قبل از اولین بازی پلی آف‌مان الهه پورصالح را از دست دادیم که می‌توانست اسپکر اول تیم ما باشد و بار حمله را به دوش بکشد. متاسفانه ما یک مهره اصلی خود را از دست دادیم اما با این وجود توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و به استقبال اولین بازی پلی آف برویم. متاسفانه در همان بازی اول پلی آف که ما پورصالح را نداشتیم آیتک سلامت هم دچار در رفتگی کتف شد؛ ایشان هم یکی از بهترین اسپیکر های تیم ما بود و ما او را هم از دست دادیم که بعد از آن جمع و جور کردن تیم از نظر روحی خیلی سخت بود.

در نهایت ما آن بازی را که اتفاقاً من عملکرد خیلی خوبی داشتم را باختیم. اتفاقاً در ست پنجم آن بازی خیلی از حریف جلو بودیم اما در نهایت شکست خوردیم که این ضربه بزرگی بود. این یک فشار روحی دیگر برای بازیکنان ما بود که بعد از دو مصدومیت یک بازی را هم که از حریف جلو بودیم شکست خوردیم. باختن به تیمی که در دو بازی رفت و برگشت مقدماتی آنها را برده بودیم  فشار خیلی زیادی به ما وارد کرد؛ این فشار بیشتر از همه با من بود و فکر می‌کنم که بخشی از دلیل مصدومیت من هم همین مسئله بود.

نمی شود دلیل خاصی برای آسیب ها آورد اما می‌توان گفت که یکی از دلایل آن غیر استاندارد بودن زمین گنبد بوده است. به هر حال ما دختر هستیم و با پسر ها قابل مقایسه نیستیم و غیر استاندارد بودن زمین می تواند آسیب بیشتری به ما بزند. من فکر می‌کنم بیشترین دلیل مصدومیت من به خاطر فشار ذهنی و اینکه می‌خواستم حتما به فینال برویم بوده است.

کاپیتان سریک در پایان گفت: "تیم ما اینقدر چالش ها را پشت سر گذاشته که خیلی قوی شده است. این تیم می‌تواند در فینال با هر چالشی روبه رو شود و هر اتفاقی بیفتد ما جنگنده ظاهر خواهیم شد. امیدوارم که حتی بدون من و الهه پورصالح ما برنده فینال باشیم و می‌دانم که همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا جام را بالای سر ببریم اما حتی اگر این اتفاق نیفتد قطعاً هم حسن نیت ما به باشگاه ثابت شده هم باشگاه به ما. ما فصل سختی را پشت سر گذاشتیم اما با تمام جنگندگی به استقبال فینال می‌رویم و آماده هر چالشی هستیم."

دیدگاه‌ها