کد خبر : 1869485 | 20 بهمن 1401 ساعت 13:22 | 9.6K بازدید | 103 دیدگاه

خوب بازی می‌کنیم اما بدشانس هستیم؛

گلزن نفت آبادان: داور فقط به نفع پرسپولیس سوت می‌زد

فردین یوسفی می‌‌گوید پیام حیدری در دیدار مقابل پرسپولیس با سوت‌های خود، بازیکنان صنعت نفت را عصبی کرده بود.

گلزن نفت آبادان: داور فقط به نفع پرسپولیس سوت می‌زد

به گزارش ورزش سه، فردین یوسفی در تقابل صنعت نفت و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر، گل زودهنگامی را وارد دروازه سرخپوشان کرد اما این گل منجر به پیروزی صنعت نفت نشد و این تیم در نهایت با نتیجه ۲-۱ بازی را واگذار کرد.

یوسفی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود و گلی هم که زدم خوب بود؛ اولین گلم را به پرسپولیس زدم اما متاسفانه باختیم. اگر بازی را می‌بردیم خیلی بیشتر خوشحال می‌شدم و بهتر می‌شد، اما فکر می‌کنم گل دوم پرسپولیس آفساید بود و باعث شد که ما بازی را ببازیم.

این بازیکن سپس با انتقاد از عملکرد داور این مسابقه گفت: تیم ما خوب است و در همه مسابقات هم فوتبال بازی می‌کنیم، اما گاهی اوقات داوری اجازه نتیجه‌گیری نمی‌دهد و بدشانسی هم می‌آوریم. ما خیلی بدشانس هستیم و یک‌باره یک توپ وارد دروازه ما می‌شود و نمی‌دانم چرا داوری هم همیشه برای ما به این شکل است. به هر حال قسمت ما بود که این بازی اینطور پیش برود.

وی در مورد کارت زرد‌های پرتعداد بازیکنان نفت گفت: داور در همه صحنه‌های ۵۰-۵۰ و یا حتی زمانی که برخوردی صورت نمی‌گرفت، به نفع حریف سوت می‌زد و بچه‌های ما هم عصبانی شده بودند و داور هم سر هر صحنه‌ای سریع کارت می‌داد.

یوسفی درباره حضور هواداران صنعت نفت در استادیوم گفت: هواداران از دقیقه یک تا دقیقه نود تشویق کردند و ما شرمنده آنها شدیم که ناراحت برگشتند.

بازیکن صنعت نفت درباره شرایط بد این تیم در جدول و اینکه آیا موفق می‌شوند تیم را در لیگ برتر حفظ کنند، گفت: امیدوار هستیم. انشاالله در بازی آینده مقابل نفت مسجدسلیمان نتیجه خوبی بگیریم و پس از آن هم باید مقابل تراکتور در خانه نتیجه بگیریم تا بتوانیم تیم را در جدول نگه داریم.

یوسفی در پایان در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد هر تیمی که در بازی هفته آینده ببازد سقوط می‌کند، بیان کرد: اینطور نیست. فوتبال است و اتفاقات خودش را دارد اما به هر حال ما می‌رویم که سه امتیاز را از مسجدسلیمان بگیریم. بازی حساس است اما محکوم به پیروزی هستیم.

دیدگاه‌ها