کد خبر : 1869498 | 20 بهمن 1401 ساعت 14:10 | 66.5K بازدید | 9 دیدگاه

شوتی با سرعت 119 کیلومتر بر ساعت؛

این گل را فقط یک غول می‌توانست بزند

هالک در ادامه درخشش خود در ترکیب اتلتیکو مینیرو، موفق شد در یک بازی دو گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

این گل را فقط یک غول می‌توانست بزند

به گزارش "ورزش سه"، دو ضربه آزاد و ثبت یک دبل دیگر توسط هالک برزیلی باعث شد این بازیکن به آمار 70 گل در 117 مسابقه برای اتلتیکو مینیرو برسد. او پیش از این موفق شده بود 15 بار در مسابقاتی که به میدان رفته دبل کند و همچنین توانست بیست‌ویکمین گل خود از طریق ضربات ایستگاهی را به ثمر برساند.

یک نکته جالب در رابطه با دو گل او، ضربه دوم هالک بود که با سرعت باورنکردنی 119 کیلومتر بر ساعت به گل تبدیل شد. آخرین باری که اتلتیکو مینیرو در یک بازی دو بار از طریق ضربه ایستگاهی به گل رسیده بود به سال 2017 بر می‌گشت، جایی که آنها در تقابل با گرمیو این کار را انجام دادند. رونالدینیو گائوچو و ادر آلیخو دیگر افرادی هستند که با پیراهن این تیم دو بار در یک بازی از روی ضربات ایستگاهی گلزنی کردند.

1800172

گل اول هالک از یک ضربه راه دور به ثمر رسید که آن هم سرعت 96 کیلومتر بر ساعت داشت. از طرف دیگر ستاره برزیلی پیش از این نیز موفق شده بود در یک بازی دو بار از طریق ضربات ایستگاهی گلزنی کند، موضوعی که به سال 2010 برمی‌گردد؛ جایی که او در ترکیب تیم پرتغالی پورتو به میدان می‌رفت و در پیروزی 4-2 این تیم مقابل بلژیک موفق به انجام این کار شد.

گفتنی است هالک این روزها با وجود بالا رفتن سن همچنان در فرم فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد و با آن فیزیک بدنی منحصر به فرد خود یکی از درخشان‌ترین بازیکنان فوتبال برزیل و اتلتیکو مینیرو محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها