کد خبر : 1869507 | 20 بهمن 1401 ساعت 14:48 | 39.4K بازدید | 49 دیدگاه

برگزاری تمرین امروز آبی‌ها در سالن وزنه

گزارش: فرار استقلالی‌ها از هوای برفی تهران (عکس)

بازیکنان استقلال که برای فرار از هوای برفی تهران به سالن وزنه پناه برده بودند، تمرینات خود را برای بازی با پیکان پیگیری کردند.

گزارش: فرار استقلالی‌ها از هوای برفی تهران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هوای برفی تهران باعث شد تا استقلالی‌ها محل برگزاری تمرین خود را به سالن بدنسازی منتقل کنند. پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان و برگزاری یک جلسه ریکاوری در روز گذشته، آبی‌ها زیر نظر اعضای کادرفنی مشغول ادامه تمرینات خود شدند تا برای دیدار با پیکان آماده شوند.

با توجه به پیروزی سپاهان و پرسپولیس در دیدارهای هفته نوزدهم، اختلاف شاگردان ساپینتو با این 2 تیم مجددا به سه امتیاز رسید و اکنون آنها باید در انتظار دیدارهای بعدی باشند تا در صورت لغزش رقبا، صدر جدول را از آن خود کنند.

در همین خصوص، نگاهی می‌اندازیم به جلسه تمرینی امروز استقلال که در سالن وزنه برگزار شد.

1800191
بدون شک محبی یکی از ستاره‌های این فصل استقلال بوده است. وینگر بوشهری که بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود و البته دغدغه هواداران، دائمی کردن قرارداد اوست.
1800196
در این تصویر چهار بازیکن دیده می‌شود که امسال کمتر برای تیمشان به میدان رفته‌اند. مرادمند که ستاره خط دفاعی آبی‌ها در فصل قبل بود، حامدی‌فر و زواری نیز بالاخره در هفته‌های اخیر به میدان رفته‌اند و زبیر نیک‌نفس که درگیر مصدومیت‌هایی نیز بود.
1800197
بازیکنی که در تمرینات و بازی‌های دوستانه خوش می‌درخشد. اما امیرعلی صادقی تاکنون نتوانسته عملکرد خوبش را در بازی‌های رسمی نیز نشان دهد. به نظر می‌رسد که او شایسته فرصت بیشتری برای درخشش است.
1800198
سبحان خاقانی تنها بازیکنی است که هنوز در این فصل به میدان نرفته که البته به نظر می‌رسد که در هفته‌های آتی این اتفاق رخ دهد.
1800199
در هفته‌های گذشته، نسخه جدیدی از آرش رضاوند را مشاهده کرده‌ایم. بازیکنی که در خط میانی خوش می‌درخشد و یکی از بهترین‌های استقلال است. این دقیقا همان سبکی است که هواداران از او انتظار دارند. بازیکنی که در هفته‌های اخیر، خط میانی تیم را راه انداخته است.
1800200
برخلاف فصل قبل، صالح حردانی نتوانسته است در لیگ امسال، درخشش فصل قبلش را تکرار کند. بازیکن جوان و مستعدی که استقلال برای در اختیار داشتنش، مذاکرات سختی را با فولادی‌ها انجام داد.
1800201
روزبه چشمی نیز پس از جام جهانی، فرم فوق‌العاده‌ای را از خودش نشان داده است. بازیکن باتجربه‌ی که حضورش در خط میانی، قوت قلبی برای ساپینتو است.
1800202
مهدی‌پور نیز از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و اکنون در دسترس ساپینتو قرار دارد. هافبک اصفهانی آبی‌ها برای بازگشت به ترکیب اصلی، کار سختی برای رقابت با چشمی، مهری و رضاوند دارد.
1800203
ژست جالب مهدی قایدی در حاشیه تمرین امروز. ستاره استقلال در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، می‌توانست در ثانیه‌های پایانی نیز هت‌تریک کند، ولی پنالتی او را مجدکرمانشاهی مهار کرد. با این وجود، او 2 گل به ثمر رساند و از بهترین‌های هفته بود.
1800204
نکته جالب درباره پنالتی‌زن اول استقلال این است که آبی‌ها 2 بار پس از تعویض یامگا، صاحب ضربه پنالتی شده‌اند. ابتدا در دیدار برابر ملوان و سپس مقابل نفت مسجدسلیمان. اگر یامگا در زمان به دست آمدن این ضربات در زمین بود، می‌توانست تعداد گل‌هایش را افزایش دهد.
1800205
او به موضوع اصلی صحبت‌های رضاوند و قایدی در پایان بازی با نفت تبدیل شده بود. برخی از استقلالی‌ها معتقد بودند که شهباززاده باید پشت ضربه پنالتی ثانیه‌های آخر می‌ایستاد و اولین گلش را نیز به ثمر می‌رساند اما در نهایت قایدی پنالتی را زد که به گل هم تبدیل نشد. سجاد این روزها کاملا تشنه گلزنی است.
1800206
کمتر کسی انتظار درخشش روزهای اخیر را از سعید مهری داشت. بازیکنی که مورد اقبال عمومی هواداران قرار نمی‌گرفت اما در بازی‌های اخیر کاملا نظرات مثبت را به سمت خود جلب کرده است.
1800208
و در نهایت، ریکاردو ساپینتویی که خیلی جدی تمرینات تیمش را زیر نظر گرفته است. او در هفته‌های گذشته تحت فشار بود اما توانست خیلی زود فاصله‌اش با صدر جدول را کاهش دهد و به سه پیروزی متوالی دست یافت.

دیدگاه‌ها