کد خبر : 1869517 | 20 بهمن 1401 ساعت 15:32 | 38.9K بازدید | 18 دیدگاه

فینال والیبال؛ دربی فوتسال و لیگ هندبال؛

روز هیجان انگیز ورزش زنان در آنتن

جمعه ۲۱ بهمن ماه، روز بسیار ویژه‌ای در ورزش زنان ایران محسوب می‌شود و “آنتن” این روز ویژه‌ را به صورت انحصاری پوشش خواهد داد.

روز هیجان انگیز ورزش زنان در آنتن

به گزارش “ورزش سه”، درحالی فردا، فینال هیجان‌انگیز سوپرلیگ والیبال زنان بین دو تیم سریک و پیکان در سالن فدراسیون والیبال انجام خواهد شد که درست سه ساعت قبل از آغاز این مسابقه، حساس‌ترین دیدار فصل فوتسال زنان نیز بین دو تیم پیکان و نصر در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌گردد و این دو دیدار حساس فوتسال و والیبال، با پوشش مستقیم و زنده “آنتن” همراه خواهد شد.

دربی زنان را ساعت ۱۱ از آنتن تماشا کنید

دیدار دو تیم پیکان تهران و نصر البرز، از سری مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان در هفته هجدهم این رقابت‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد. این دیدار به دلیل شرایط جدول بسیار حساس است چراکه پیکان با ۳۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و نصر با ۳۷ امتیاز در تعقیب این تیم است. نکته جالب توجه در خصوص تقابل این دو تیم این است که؛ نصر و پیکان سال گذشته فینالیست‌های لیگ برتر فوتسال بودند و حالا هم تنها سه هفته تا پایان مسابقات در فصل جاری باقی‌مانده است. جالب است بدانید که تقابل‌های نصر و پیکان در سوپرلیگ فوتسال زنان به “دربی زنان” معروف است و شما مخاطبین “ورزش سه” می‌توانید این مسابقه را به صورت زنده از آنتن تماشا کنید.

فینال والیبال زنان را با سردار آزمون تماشا کنید

دیدار فینال سوپرلیگ والیبال زنان بین دو تیم سریک گنبد و پیکان تهران از ساعت ۱۴ در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد و برنده این دیدار جام قهرمانی را فتح خواهد کرد. سریک که با مالکیت سردار آزمون، سال گذشته با قهرمانی در لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد در آستانه ثبت یک رکورد عجیب و کسب قهرمانی در نخستین سال حضورش در سوپرلیگ قرار دارد، از سوی دیگر پیکان نیز همواره از مدعیان اصلی لیگ والیبال هم در بخش زنان و هم در بخش مردان بوده است. پیکان مرحله گروهی را با صدرنشینی پشت سر گذاشته و حالا تا کسب عنوان قهرمانی تنها یک گام فاصله دارد.
علاقمندان به والیبال می‌توانند این دیدار هیجان‌انگیز را از طریق آنتن به طور مستقیم تماشا کنند.

هندبال، کامل کننده سه‌گانه آنتن در روز بزرگ ورزش زنان

اما به جز دیدارهای حساس والیبال و فوتسال زنان، علاقمندان به هندبال زنان نیز می‌توانند دیدار دو تیم شهید شاملی کازرون - ماهان کرمان که از هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر زنان برگزار می‌شود را نیز به طور مستقیم از “آنتن” تماشا کنند. 
این دیدار نیز از ساعت ۱۱ برای شما مخاطبین عزیز قابل تماشا است.

تیم تحریریه “آنتن” و “ورزش سه” در تلاش است که همواره گام‌های مثبتی در جهت دیده شدن ورزش زنان بردارد و در این مسیر، قدردان نگاه شما خواهد بود.

دیدگاه‌ها