کد خبر : 1869537 | 20 بهمن 1401 ساعت 19:20 | 35K بازدید | 17 دیدگاه

جنجال در انگلیس به خاطر یک عکس

دستور جنجالی مربی لیدز: هافبک‌های یونایتد را بزنید!

یادداشت‌های اسکوبالا، سرمربی موقت لیدز، بین دو نیمه دیدار دیشب این تیم مقابل منچستریونایتد نشان می‌دهد او به بازیکنانش دستور داده که هافبک‌های یونایتد را هدف بگیرند.

دستور جنجالی مربی لیدز: هافبک‌های یونایتد را بزنید!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی دیشب منچستریونایتد در خانه‌اش در یک بازی عقب‌افتاده از هفته هشتم لیگ برتر به مصاف لیدز رفت اسکوبالا به عنوان سرمربی موقت لیدز کنار خط ایستاده بود و تیمش را هدایت می‌کرد. لیدز چند روز قبل سرمربی خود جسی مارش را اخراج کرده بود.

دیدار پرهیجان دو تیم در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید و لیدز موفق شد از این بازی یک امتیاز به دست بیاورد. لیدز نیمه اول را به لطف گل زودهنگان نیونتو در دقیقه یک با برتری 1-0 به پایان برد.

اما بین دو نیمه عکسی از طرف شبکه اسکای منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. در این تصویر نوشته‌هایی روی یک تخته وایت‌بورد کوچک دیده می‌شود که عبارت‌های "وسط را ببندید"، "باور داشته باشید" و "آرام باشید" روی آن به چشم می‌خورد.

1800271

اولین عبارت یعنی "وسط را ببندید" از طرف رسانه‌ها به عنوان دستور اسکوبالا به بازیکنان لیدز برای هدف گرفتن فیزیکی هافبک‌های یونایتد تفسیر شده است. رسانه‌ها معتقدند سرمربی موقت لیدز برای اینکه تیمش در میانه میدان دست بالا را داشته باشد دستور داده بود که روی هافبک‌های حریف خطا شود.

این تاکتیکها در عمل موفق بود و لیدز در دقیقه 49 به گل به خودی رافائل واران موفق شد اختلاف را به دو گل افزایش دهد. اما یونایتد در ادامه با تلاش زیاد موفق شد با گلهای مارکوس رشفورد و جیدون سانچو کار را به تساوی بکشاند.

1800057

خط میانی یونایتد در نبود کاسمیرو در جریان این بازی ضعیف به نظر می‌رسید. ستاره برزیلی یونایتد به دلیل کارت قرمزی که در دیدار مقابل کریستال پالاس گرفت سه بازی محروم است. ترکیب فرد و مارسل سابیتزر دیشب نتوانستند در خط میانی عملکرد قابل قبولی داشته باشند و لیدز در جریان 90 دقیقه بارها به راحتی از خط میانی عبور کرد و توپ را به یک سوم دفاعی شیاطین سرخ رساند.

دیدگاه‌ها