کد خبر : 1869551 | 20 بهمن 1401 ساعت 22:20 | 26.9K بازدید | 23 دیدگاه

با وجود انکار بارسا: آرسنال برای جذب فاتی جدی است

یک رسانه اسپانیایی می‌گوید آرسنال تلاش برای جذب آنسو فاتی از بارسلونا را آغاز کرده و به این منظور با مدیر برنامه‌های او تماس گرفته است.

با وجود انکار بارسا: آرسنال برای جذب فاتی جدی است

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اخیراً گفته بود تیمش برای حفظ شرایط خوب خود در فصل آینده نیاز به تقویت دارد و توپچی‌ها قصد دارند تابستان آینده فعالیت قابل توجهی در بازار نقل و انتقالات داشته باشند.

رادیو کادنا کوپ در اسپانیا امروز مدعی شد آرسنال یکی از هدف‌های اصلی خود در تابستان را انتخاب کرده است. او کسی نیست جز آنسو فاتی، ستاره بارسا. بر اساس گزارش کادنا کوپ مدیران آرسنال با مدیر برنامه‌های فاتی، خورخه مندس، تماس گرفته‌اند و تمایل خود برای جذب او را اعلام کرده‌اند.

1800310

هلنا کندیس، روزنامه‌نگار این رادیوی اسپانیایی، می‌گوید علاوه بر آرسنال چند باشگاه انگلیسی دیگر هم به فاتی علاقه‌مندند، اما تا این لحظه تنها آرسنال و منچستریونایتد با خورخه مندس تماس گرفته و خواهان مذاکره شده‌اند. نمایندگان آرسنال قرار است به زودی به شهر بارسلون سفر کنند تا مذاکراتی رو در رو داشته باشند.

این در حالی است که ستاره جوان بارسا شخصاً تمایل دارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده و فوتبال را با پیراهن بلوگرانا ادامه دهد، اما نزدیکان آنسو فاتی از شرایط ورزشی او در حال حاضر نگران هستند و معتقدند سیستم بازی ژاوی باعث شده فاتی به حاشیه رانده شود.

در روزهای گذشته بارسلونا در پیامی به باشگاه‌های خواهان این ستاره جوان اعلام کرد آنسو فاتی در بارسا خواهد ماند و جایی نخواهد رفت. خوان لاپورتا، رئیس بارسا، هم امروز این مسئله را یک بار دیگر تکرار کرد. تا این لحظه پیشنهادی رسمی برای این ستاره جوان به بارسا ارسال نشده ولی کادنا کوپ می‌گوید آرسنال در تلاش خود جدی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها