کد خبر : 1869555 | 20 بهمن 1401 ساعت 23:15 | 28K بازدید | 28 دیدگاه

برای دیدار با الهلال: بنزما و میلیتائو به مراکش رسیدند

کریم بنزما و میلیتائو، دو ستاره رئال مادرید، دقایقی پیش به مراکش وارد شده و به اردوی رئالی‌ها در این کشور ملحق شدند.

برای دیدار با الهلال: بنزما و میلیتائو به مراکش رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که روز چهارشنبه موفق شد در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان که در مراکش برگزار می‌شود الاهلی مصر را 4-1 شکست دهد، حالا برای حضور در فینال رقابت‌ها آماده می‌شود تا به مصاف الهلال عربستان برود.

رئالی‌ها با تیمی روانه مراکش شدند که چند غایب بزرگ داشت. کریم بنزما، میلیتائو و تیبو کورتوا از جمله این غایب‌ها بودند. اما کارلو آنچلوتی دیروز به خبرنگاران گفت که بنزما و میلیتائو پیش از بازی فینال به اردوی رئال خواهند پیوست ولی کورتوا در مادرید خواهد ماند و در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

دقایقی پیش هواپیمای حامل کریم بنزما و میلیتائو در فرودگاه شهر رباط، پایتخت مراکش، به زمین نشست و این دو ستاره به اردوی رئال پیوستند.

1800323

اینکه آیا کریم در بازی فینال که روز شنبه برگزار می‌شود در زمین حضور خواهد داشت یا نه هنوز مشخص نیست. آنچلوتی در این باره گفته بود: "کریم شرایط بدنی خوبی دارد، ولی درباره میلیتائو هنوز مطمئن نیستیم. آنها روز جمعه با تیم تمرین می‌کنند و بعد از آن خواهیم دید".

پیش از دیدار با الاهلی مصر، انتظار می‌رفت بنزما با رئال مادرید به مراکش سفر کند و عدم حضور او در اردوی رئال خبرساز شده بود. اما آنچلوتی بعد از این بازی از حضور کاپیتان تیمش در مراکش خبر داد و بنزما حتی اگر روز شنبه در زمین نباشد، دیدار رئال مادرید در فینال جام باشگاه‌های جهان را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها