کد خبر : 1869592 | 21 بهمن 1401 ساعت 11:33 | 29.2K بازدید | 37 دیدگاه

از حضور قرضی در لالیگا تا فینال جام باشگاه‌های جهان

الدوساری: کابوس آرژانتین و تهدید جدی رئال

سالم الدوساری، ستاره الهلال که سابقه بازی در لالیگا را با پیراهن ویارئال دارد، فردا شب در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد.

الدوساری: کابوس آرژانتین و تهدید جدی رئال

به گزارش "ورزش سه"، سالم الدوساری، ستاره عربستانی الهلال، تجربه بازی در لالیگا را دارد و به عنوان بازیکن قرضی در ویارئال بازی کرده است. او در جام جهانی قطر گل پیروزی‌بخش تیم ملی عربستان را وارد دروازه آرژانتین کرد. از دیگر درخشش‌های او می‌توان به حذف کردن فلامینگوی برزیل با دو گل تماشایی اشاره کرد.

در ژانویه 2018 فدراسیون فوتبال عربستان و فدراسیون فوتبال اسپانیا به توافق رسیدند که 9 بازیکن از این کشور آسیایی راهی لالیگا شوند و به‌صورت قرضی در تیم‌های حاضر در این لیگ بازی کنند. سالم الدوساری یکی از این بازیکنان بود که به ویارئال پیوست. او امشب با پیراهن الهلال در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل یک تیم اسپانیایی دیگر، رئال مادرید می‌ایستد.

1800383

او که سابقه درخشش در مقابل تیم‌های برزیلی و آرژانتینی را دارد امشب جدی‌ترین تهدید برای رئال مادرید در فینال جام باشگاه‌های جهان خواهد بود.

تنها شکست آرژانتین در قطر با گل الدوساری
در اولین بازی آرژانتین در قطر این الدوساری بود که با حضور بین بازیکنان آرژانتینی توپ ارسالی را کنترل کرد، دو مدافع را پشت سر گذاشت و با یک شوت تماشایی دروازه آلبی‌سلسته را باز کرد. به این ترتیب الدوساری تنها شکست آرژانتینی‌ها در قطر را به آنها تحمیل کرد. او به همین خاطر در برزیل محبوب شد. اما اخیرا فوتبال برزیل را هم از گلزنی‌های خود در امان نگذاشت.

1800381

حذف فلامینگو از جام باشگاه‌های جهان
روز سه‌شنبه سالم الدوساری به به ثمر رساندن دو گل مقابل فلامنگوی برزیل در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان نقش مهمی در پیروزی 3-2 الهلال و صعود به فینال داشت. او در این مسابقه هم ستاره اصلی میدان بود و بعد از درخشش او مقابل فلامینگو بود که رئال مادرید به این نتیجه رسید در بازی شنبه‌شب جدی‌ترین تهدید برایش الدوساری خواهد بود.

1800382

دیدگاه‌ها