کد خبر : 1869689 | 22 بهمن 1401 ساعت 00:30 | 50.5K بازدید | 18 دیدگاه

واکنش برزیلی‌ها به خبر توافق با آنچلوتی

فدراسیون فوتبال برزیل شایعه چراغ سبز سرمربی رئال به پیشنهاد این فدراسیون را رد کرد.

واکنش برزیلی‌ها به خبر توافق با آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال برزیل اخبار و شایعات اخیر مبنی بر توافق با کارلو آنچلوتی، سرمربی باشگاه رئال مادرید برای هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور را تکذیب کرد.

برزیل به دنبال جانشینی برای تیته است که پس از شکست مقابل کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 در ماه دسامبر، به کار خود در تیم ملی این کشور پایان داد. از همان روزهای نخست، نام آنچلوتی به عنوان جدی‌ترین گزینه برزیلی ها مطرح بود.

سرمربی باتجربه ایتالیایی که از سال 2021 دوباره به نیمکت رئال مادرید برگشت، 28 سال سابقه سرمربیگیری دارد. او طی این مدت هدایت تیم‌های مطرحی چون یوونتوس، آث میلان، چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ را به عهده داشته است.

1800563

مارکا اخیراً به نقل از منابع خود از چراغ سبز اولیه آنچلوتی به برزیلی‌ها خبر داده بود. این خبر، توافق طرفین را غیر رسمی دانسته بود. در واکنش به این موضوع فدراسیون فوتبال برزیل (CBF) اعلام کرد که اخبار منتشر شده در روز جمعه مبنی بر اینکه کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، سرمربی جدید تیم ملی برزیل شده، بی‌اساس است و تلاش این فدراسیون برای یافتن سرمربی جدید همچنان ادامه دارد.

گفته می‌شود که باشگاه رئال مادرید در حال حاضر برنامه‌ای برای قطع همکاری زودتر از موعد با آنچلوتی ندارد. قرارداد کارلتو با کهکشانی‌ها تا سال 2024 اعتبار دارد و گفته می‌شود که او نیز از کار در مادرید رضایت کافی دارد.

دیدگاه‌ها