کد خبر : 1869706 | 22 بهمن 1401 ساعت 09:17 | 16.2K بازدید | 31 دیدگاه

نفس راحت رئال: قرارداد بنزما تمدید شده است

گفته می‌شود کریم بنزما، ستاره فرانسوی، قراردادش را با باشگاه رئال مادرید تمدید کرده است.

نفس راحت رئال: قرارداد بنزما تمدید شده است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و بسیاری نگران ادامه حضور او در این باشگاه پس از پایان قرارداد فعلی بودند. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این از آغاز مذاکرات مدیران این باشگاه با این بازیکن برای امضای قرارداد جدید خبر داده بودند اما نگرانی‌هایی از ارائه پیشنهادهای بهتر به او وجود داشت و هواداران رئال امیدوار بودند که او هرچه زودتر قرارداد جدیدش را امضا کند. 
حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده که بنزما قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرده است. مدت زمان قرارداد جدید تا تابستان 2024 خواهد بود. 

1797711

قرار است دو طرف پس از آن بار دیگر با توجه به شرایط فیزیکی این ستاره فرانسوی و همچنین تمایل او او برای ادامه حضور در سانتیاگو برنابئو یا درخواست باشگاه برای ادامه پیدا کردن این همکاری برای تمدید مدت زمان این قرارداد صحبت کنند. 
بنزما پس از جدایی کریستیانو رونالدو به ستاره اصلی رئال تبدیل شد و نمایش درخشانی که داشت باعث شد که توپ طلای 2022 را از آن خود کند. 
این مهاجم فرانسوی نقش مهمی در قهرمانی فصل گذشته رئال مادرید  در لالیگا و همچنین قهرمانی رویایی و فراموش نشدنی آنها در لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد و گل‌های مهمی را برای تیم کارلو آنچلوتی به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها