کد خبر : 1869788 | 22 بهمن 1401 ساعت 17:01 | 57.9K بازدید | 11 دیدگاه

کمی صبور باشید

هشدار ژاوی به جوانان بارسا: 3 سال شماره 26 پوشیدم

ژاوی از جوانان بارسا خواست که صبور باشند و برای بازی در ترکیب اصلی عجله نداشته باشند. او خودش را در این زمینه مثال زد.

هشدار ژاوی به جوانان بارسا: 3 سال شماره 26 پوشیدم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در لاسرامیکا میهمان ویارئال است و در صورت پیروزی موقتا فاصله با رئال را به یازده امتیاز افزایش خواهد داد. تحت هر شرایطی پیروزی در این بازی برای بارسلونا حیاتی است.

1800708

ژاوی در نشست خبری خود گفت: «من با کیکه ستین (مربی ویارئال) موافقم و معتقدم هر تیمی بتواند کنترل بیشتری روی توپ داشته باشد، برنده خواهد شد. او هم سبک بازی بارسلونا را دوست دارد و تیم‌هایش همیشه مسلط بر توپ و میدان هستند. ویارئال بازیکنی خارق‌العاده مثل دنی پارِخو دارد و نمی‌دانم جرارد مورنو به این بازی می‌رسد یا خیر. رینا درون دروازه ویارئال به تیمش آرامش می‌دهد و بازی بسیار دشواری خواهد شد. فصل قبل یادم است ویارئال تیم بهتر میدان بود و بازی باید مساوی می‌شد ولی در نهایت ما برنده شدیم. ویارئال در زمین خودش همیشه دردسرساز است.»

افزایش فاصله با رئال به یازده امتیاز: «هر بازی از الان کلیدی است. در مقطعی از فصل قرار داریم که تیم‌ها با نهایت قدرت وارد میدان می‌شوند. طبعا افزایش فاصله با رئال به یازده امتیاز، فشار روی آنها را بیشتر خواهد کرد. ستین مربی بزرگی است و دوستش دارم، ولی هر سه امتیاز را می‌خواهیم.»

شایعات جدایی آنسو فاتی: «او برای من غیرقابل‌فروش است. نمی‌دانم الان چرا در مورد انتقال فاتی حرف زده می‌شود؛ به خصوص که در رسانه‌های بارسلونا نیز این شایعات را می‌خوانم. فصل انتقالات تمام شده و امکان جدایی او نیست. چرا در آن مقطع حرفی زده نشد؟ من به فاتی و توانایی‌هایش باور دارم و این شایعات را درک نمی‌کنم.»

1791828

پایان قرارداد سرخیو بوسکتس: «بوسکتس خودش در مورد آینده‌اش تصمیم می‌گیرد. او افسانه زنده باشگاه است و برای من بازیکنی بسیار مهم محسوب می‌شود. تصمیم نهایی او قطعا روی برنامه‌های باشگاه تاثیرگذار خواهد بود، ولی فقط خودش می‌داند که تمدید خواهد کرد یا جدا می‌شود.»

نسل جدید با خواسته‌های متفاوت: «می‌خواهم برای بازیکنان جوان بارسا فرانک کسیه را مثال بزنم. او در میلان فیکس بود، ولی در بارسا اغلب روی نیمکت می‌نشیند. ولی هر بار به زمین می‌رود، مثل همین بازی اخیر برابر سویا تعیین‌کننده کار می‌کند. خودم را هم مثال می‌زنم که سه سال در بارسا شماره 26 به تن داشتم. نسل جدید صبور نیست و می‌خواهد خیلی زود به ترکیب اصلی برسد. این اشتباه است. من سه سال در بارسا پشت خط بودم تا نوبت به درخششم رسید.»

روبرت لواندوفسکی: «لواندوفسکی بازیکنی پرافتخار است و شکست را قبول نمی‌کند. او ذهنیتی برنده دارد و همین را به تیم نیز منتقل کرده است، بازیکنی باشخصیت که به داشتنش افتخار می‌کنیم.»

1798804

بارسا پنجشنبه همین هفته دو بازی رفت و برگشت را برابر یونایتد در پلی‌آف لیگ اروپا انجام دهد و این ممکن است روی ریتم کنونی تیم در لالیگا تاثیر منفی بگذارد. ژاوی در این رابطه گفت: «اولویتی وجود ندارد. ما همه جام‌ها را می‌خواهیم. الان تمرکز فقط روی بازی فرداست و هر زمان بازی با یونایتد برسد، به آن نیز فکر خواهیم کرد.»

مصاحبه جنجالی برادر لیونل مسی: «او عذرخواهی کرد و تمام شد. من مسی و خانواده‌اش را خوب می‌شناسم و باید بگویم که فروتن و باشخصیتند. آنها برای رسیدن به جایگاه کنونی بسیار تلاش کرده‌اند. همه ما اشتباه می‌کنیم. من به شخصه اگر اشتباه کنم، اولین کسی هستم که عذرخواهی می‌کنم. ماتیاس هم پوزش خواست و بهتر است دیگر به آن اهمیت ندهیم.»

دیدگاه‌ها