کد خبر : 1869815 | 22 بهمن 1401 ساعت 20:04 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

در گفت‌و‌گو با "ورزش سه" مطرح شد؛

دعوت‌نامه ستاره والیبال زنان برای استقلال و پرسپولیس

مهسا صابری در گفت‌وگو با "ورزش سه": اگر سریک در والیبال زنان تیم‌داری کند حتما در این تیم خواهیم ماند.

دعوت‌نامه ستاره والیبال زنان برای استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی پیکان در سوپرلیگ والیبال زنان، ستاره‌های سریک و خانواده آزمون معتقد بودند که علت این شکست مصدومیت دو ستاره‌ی سریک ازجمله مهسا صابری بوده است. او که در حال حاضر کاپیتان تیم والیبال زنان سریک است به دلیل مصدومیت از ناحیه مینیسک موفق به همراهی تیمش در بازی فینال نشد و در نهایت سریک نیز فینال را با نتیجه سه بر صفر به پیکان واگذار کرد، اما در پایان این دیدار نفس‌گیر، مهسا صابری برای سومین سال متوالی به عنوان برترین دریافت کننده سوپرلیگ انتخاب شد تا به همین بهانه به گفت‌و‌گو با این ستاره ملی‌پوش سریک بنشینیم.

خانم صابری ابتدا درمورد عنوان برترین دریافت کننده سال و حضورت در تیم رویایی صحبت کنیم، دریافت این جایزه چه حسی داشت؟

امسال سومین سالی است که جوایز تیم رویایی را به لیگ والیبال اضافه کردند و من برای سومین بار متوالی عنوان برترین دریافت کننده را از آن خود کردم تا به نوعی در دریافت این جایزه هت‌تریک کرده باشم. راستش را بخواهید چون مصدوم بودم و فینال و یک بازی پیش از فینال را بازی نکرده بودم، فکرش را هم نمی‌کردم این جایزه به من برسد و به نوعی دریافت این جایزه برای من تفاوت خاصی با سال‌های قبل داشت.

در طول بازی دیدیم که به همراه الهه پورصالح که او هم متأسفانه مثل شما مصدوم شده است، پشت نیمکت تیم بودید و به بازیکنان جوان تیمتان روحیه می‌دادید.

جو مسابقه فینال برای بازیکنان جوان جو سختی است و عدم حضور من و الهه هم کار را سخت‌تر کرده بود، به همین دلیل سعی داشتیم به بچه‌ها روحیه بدهیم. وقتی پاسور و دریافت کننده‌های اصلی تیم نباشند، انگار تیم ستون ندارد، اما با این وجود از تلاش دوستانم در این بازی ممنونم چراکه اگر شانس با ما همراه بود و در ست سوم که ست نزدیکی بود، موفق به شکست پیکان می‌شدیم، می‌توانستیم قهرمان شویم. دوست دارم از همینجا به بازیکنان تیممان بگویم که به تک تک آن‌ها افتخار می‌کنم و حضور در فینال در اولین سال حضور سریک در سوپرلیگ، موفقیت بزرگی است.

1800763

به تازگی خبرهایی در خصوص تیم‌داری دو تیم سرخابی در فوتبال زنان به گوش می‌رسد، فکر می‌کنید حضور تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس در والیبال زنان چقدر می‌تواند مفید باشد؟

جالب است بدانید که خودم والیبالم را در 18 سالگی با پرسپولیس شروع کردم و دلم می‌خواهد تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس در لیگ والیبال زنان حاضر شوند. حضور این تیم‌ها در حوزه زنان قطعا سبب افزایش کیفیت لیگ خواهد شد و از نظر من محبوبیت سریک هم در بین مردم مثل این دو  تیم است. نه تنها در گنبد بلکه در تمام ایران سریک هوادار دارد.

سال آینده در سریک خواهید ماند؟

اگر سریک باز هم در والیبال زنان تیم‌داری کند قطعا می‌مانیم چرا که این تیم برای ما مثل خانواده‌ خودمان شده است، به شما گفتم حضور در سریک مثل حضور در استقلال و پرسپولیس است. تیم ما هم در سالن هواداران بسیار زیادی داشته و هم از طریق پخش زنده "آنتن" بیشترین بیننده را داشته است.

دیدگاه‌ها