کد خبر : 1869843 | 22 بهمن 1401 ساعت 23:27 | 48.2K بازدید | 48 دیدگاه

فده دیگر دلیل بازنشستگی کارلتو نخواهد بود!

مهاجم رئال چالش آنچلوتی را کامل کرد (عکس)

ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید با به ثمر رساندن دهمین گل فصل خود، قراری که با آنچلوتی داشت را عملی کرد.

مهاجم رئال چالش آنچلوتی را کامل کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو والورده در هجدهمین دقیقه از فینال جام باشگاههای جهان گل دوم رئال مادرید را وارد دروازه الهلال کرد تا چالشی که کارلو آنچلوتی برایش تعیین کرده بود را با موفقیت پشت سر بگذارد.

بعد از دبل فده والورده مقابل لایپزیش در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که کارلتو به شوخی در جمع خبرنگاران گفت: «همیشه تعجب می‌کردم که چرا فده کم گل می‌زند. به او گفته‌ام که اگر امسال حداقل 10 گل نزند، کارت مربی‌گری‌ام را پاره خواهم کرد و بازنشسته می‌شوم.»

در واکنش به این اظهارت جالب سرمربی رئال، والورده نیز اعلام کرده بود که به هیچ عنوان دوست ندارد که دلیل بازنشستگی سرمربی تیمش باشد و چالش کارلتو را به سرانجام خواهد رساند؛ چیزی که خیلی زودتر از موعد مقرر موفق به انجام آن شد.

1800849

ستاره اروگوئه ای علاوه بر دو گلی که به لایپزیش در لیگ قهرمانان زد، 6 گل هم در این فصل از لالیگا وارد دروازه حریفان کرده است؛ او در بازی نیمه نهایی جام باشگاههای جهان (مقابل الاهلی مصر) یک گل برای تیمش زد تا در آستانه رسیدن به حد نصاب تعیین شده قرار بگیرد و تنها 18 دقیقه بعد از شروع دیدار امشب تیمش در مرحله فینال مقابل الهلال نیز دوباره گلزنی کرد تا چالش خود را با موفقیت پشت سر بگذارد.

فده که حالا دیگر دلیل خداحافظی کارلتو نخواهد بود، بعد از باز کردن دروازه الهلال در حالی که به شدت خوشحال بود به سمت نیمکت کهکشانی ها رفته و با در آغوش گرفتن سرمربی تیمش که با اعتماد و انگیزه به او، زمینه را برای پیشرفتش فراهم کرد، شادی خود را با کارلتو تقسیم کرد.

دیدگاه‌ها