کد خبر : 1869869 | 23 بهمن 1401 ساعت 09:46 | 12.8K بازدید | 21 دیدگاه

مودریچ: رئال همیشه خوشحالم می‌کند

لوکا مودریچ، ستاره کروات، از کسب یک جام قهرمانی دیگر با رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد.

مودریچ: رئال همیشه خوشحالم می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در فینال جام جهانی باشگاه‌ها برابر الهلال قرار گرفت و با نتیجه 3-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
مودریچ مثل همیشه در کنار تونی کروس و اورلین شوامنی که دوران مصدومیتش را با موفقیت پشت سر گذاشته در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت و بازی درخشانی را نیز به نمایش گذاشت.
این بازیکن کروات که یکی از ارکان اصلی موفقیت رئال در چند فصل اخیر بوده تنها تا پایان همین فصل با این باشگاه قرارداد دارد و مهلت قراردادش در 30 ژوئن 2023 به پایان خواهد رسید. 
پیشنهادهای متعددی برای جذب این بازیکن ارائه شده که احتمالا جذا‌ب‌ترین آنها از سوی باشگاه النصر و فرصت هم بازی شدن دوباره با کریستیانو رونالدو باشد اما به نظر نمی‌رسد که این هافبک قصد داشته باشد حتی در این سن هم از فوتبال اروپا دست بکشد. 

1800905

مودریچ شب گذشته و پس از کسب یک جام قهرمانی دیگر با رئال مادرید با انتشار تصویری از خودش در حال بوسه زدن به جام قهرمانی نوشت: «این باشگاه خوشحال می‌کند. قهرمان جهان.»
به نظر می‌رسد که این پیامی واضح برای هواداران رئال و دیگر باشگاه‌هایی است که در فکر جذب این بازیکن بودند و نشان می‌دهد که او قصد ندارد به این زودی پیراهن این تیم را از تن دربیاورد. 

دیدگاه‌ها