کد خبر : 1869970 | 23 بهمن 1401 ساعت 17:40 | 45.2K بازدید | 22 دیدگاه

ادعای لوپاریزین:

پی‌اس‌جی ستاره مدنظر ژاوی را می‌خواهد

برناردو سیلوا مهمترین هدف نقل و انتقالاتی تابستان بارسلوناست و بازیکنی است که ژاوی به او علاقه زیادی دارد، ولی بارسا تنها باشگاه خواهان ستاره پرتغالی نیست.

پی‌اس‌جی ستاره مدنظر ژاوی را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتهام تخلفات مالی به منچسترسیتی، حالا احتمال جرایم سنگین لیگ برتر علیه این باشگاه وجود دارد. ممکن است از سیتی امتیاز کسر شود و حتی راهی دسته‌های پایین‌تر شود و به این ترتیب شانس حضور در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد. از حالا بسیاری از باشگاه‌های بزرگ از جمله بارسلونا روی بازیکنان بزرگ سیتی تمرکز کرده‌اند تا در صورت امکان آنها را در تابستان جذب کنند. در واقع اگر سیتی از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شود، بعید است ستاره‌های این باشگاه ماندنی شوند.

1801047

برناردو سیلوا یکی از بازیکنانی است که بارسلونا سخت به دنبال جذب او است و در تابستان گذشته به دلیل مشکلات مالی نتوانست به این هدف برسد. بارسا یک بار دیگر در تابستان آتی برای جذب برناردو تلاش خواهد کرد، ولی این بار رقیبی سرسخت مثل پی‌اس‌جی را مقابل خود خواهد داشت.

1739573

ژاوی از مدیران بارسا خواسته تا هر طور که شده برناردو را به خدمت بگیرند، اما طبق ادعای لوپاریزین، برناردو در صدر فهرست خرید پی‌اس‌جی هم قرار دارد و قطعا پیشنهاد مالی بهتری نیز خواهد داد. باید دید مثل چند سال اخیر بارسا باز هم یک جنگ نقل و انتقالاتی را به پی‌اس‌جی خواهد باخت یا این بار شرایط متفاوت می‌شود.

دیدگاه‌ها