کد خبر : 1870025 | 23 بهمن 1401 ساعت 23:38 | 24.2K بازدید | 33 دیدگاه

آنها در این مدت همواره پشت تیم بودند

گواردیولا: جواب هواداران را با رسیدن به آرسنال می‌دهیم

پپ گواردیولا بعد از پیروزی مقابل استون‌ویلا و رسیدن به سه امتیازی آرسنال صدرنشین به تمجید از شاگردانش پرداخت.

گواردیولا: جواب هواداران را با رسیدن به آرسنال می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی هفته گذشته با شکست مقابل تاتنهام شاهد پاره شدن روند بردهای متوالی خود بود؛ این تیم اما امشب توانست در فاصله 72 ساعت تا تقابل حساس با آرسنال، با نتیجه سه بر یک استون ویلا را در هفته بیست و سوم شکست دهد. شاگردان پپ گواردیولا با این پیروزی به سه امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند تا تحسین این مربی را برانگیزند.

او با اشاره به اهمیت این پیروزی گفت: "به یک پیروزی بسیار مهم پیش از بازی حساس روز چهارشنبه دست یافتیم، با این وجود باید برای بازی با آرسنال کاملا خود را آماده کنیم. به طور کلی امروز بازی خوبی انجام دادیم."

سرمربی سیتی افزود: "می توانستیم در این بازی تیم حریف را از جلو و با کیفیت بهتری پرس کنیم. اما در نیمه دوم توانستیم تا حدی این موضوع را حل کنیم. در نیمه دوم، عملکرد بهتری نسبت به نیمه اول داشتیم. ولی در کل بازی واقعا خوبی انجام دادیم و من از عملکرد شاگردانم رضایت دارم."

1801149

گواردیولا با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در ضربات ایستگاهی که در بازی امروز هم شاهد آن بودیم و گل اول سیتی از روی ضربه کرنر به ثمر رسید، گفت: "به طور کلی وقتی صاحب ضربات ایستگاهی می شویم، این احساس را داریم که به گل خواهیم رسید و این خیلی خوب است."

او در مورد فاصله سه امتیازی تیمش با آرسنال در آستانه بازی حساس با این تیم گفت: "هواداران در این مدت همواره پشت ما بودند و به همین خاطر بسیار برایمان اهمیت دارد که از فرصت بازی رو در رو برای رسیدن به آرسنال نهایت استفاده را ببریم."

سرمربی سیتی با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: "عملکرد بازیکنان در جلسات تمرینی و طی ده روز گذشته بسیار پیشرفت داشته است. آنها با تمرکز بیشتری کار می کنند. کایل واکر امروز با عملکرد خوبی که داشت به خوبی خبر از بازگشتش داد و اکثر بازیکنان دیگر هم چنین شرایطی داشتند."

پپ گواردیولا در پاسخ به این سوال که چرا در پنالتی امشب را هالند نزد گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاد. پنالتی زن اما ما هالند و پنالتی زن دوم‌مان ریاض محرز است. باید از بازیکنان بپرسم که چه شد که محرز پنالتی را زد.

دیدگاه‌ها