کد خبر : 1870062 | 24 بهمن 1401 ساعت 10:50 | 6.1K بازدید | 7 دیدگاه

سانه: تمام بازیکنان بایرن مشتاق بازی با PSG هستند

لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید این تیم بی‌صبرانه منتظر رویارویی با پاری سن ژرمن است.

سانه: تمام بازیکنان بایرن مشتاق بازی با PSG هستند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن مهمان این تیم خواهد بود. 
پیروزی در این بازی برای آن‌ها بسیار ارزشمند خواهد بود، چرا که میزبان بازی برگشت هستند و برد در بازی رفت تا حدی خیال آن‌ها را از صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها آسوده خواهد کرد. 
سانه در گفت‌وگو با تلویزیون بایرن درباره این بازی اظهار داشت: «من اشتیاق زیادی برای این بازی دارم، اما فقط من نیستم و همه تیم و تمامی اعضای باشگاه و هواداران بی‌صبرانه منتظر رویارویی با پاری سن ژرمن و حضور در لیگ قهرمانان هستند چون این مسابقات بسیار خاص است. بازی برابر پی‌اس‌جی هیجان‌انگیز خواهد بود چون آن‌ها بازیکنان بزرگی دارند.»

1784574

او درباره احتمال قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان گفت: «من همیشه خوش‌بین هستم، خصوصا در لیگ قهرمانان که ما عملکرد خوبی داشتیم. بایرن همیشه در این رقابت نمایش خوبی داشته است. ما از نقاط قوت خودمان مطلع هستیم و باید از آن‌ها برابر پی‌اس‌جی استفاده کنیم. ما باید در زمان درست اقدام کنیم و از بازیکنان خوب و بزرگی که داریم بهره ببریم.»
این بازیکن با اشاره به حضور نام‌های بزرگ در ترکیب پی‌اس‌جی اضافه کرد: «آن‌ها واقعا بازیکنان درخشانی دارند. یادم هست که جوان‌تر بودم و نمی‌توانستم باور کنم که قرار است برابر چنین بازیکنانی به میدان بروم. قبل از آن فقط در پلی استیشن یا تلویزیون آن‌ها را دیده بودم و ناگهان قرار بود در زمین جلویشان بازی کنم.»

دیدگاه‌ها