کد خبر : 1870133 | 24 بهمن 1401 ساعت 16:33 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

اصلا به جدول نگاه نمی‌کنیم؛

عنایتی: فردا حرف‌‎های زیادی با هواداران دارم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از مسئولان فوتبال خواست درباره محرومیت کیانی‌فر تجدید نظر کنند.

عنایتی: فردا حرف‌‎های زیادی با هواداران دارم

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را در پیش داریم؛ آن هم مقابل تیمی که ساختار و طرفداران خوبی دارد. می‌دانیم چه دیدار مشکلی برایمان خواهد بود. شرایط و امتیازات در جدول به نوعی است که باید همه توانمان را بگذاریم تا بتوانیم در این بازی خانگی امتیاز بگیریم. اگر فکر کنیم که بازی ساده‌ای داریم، قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.

او سپس با اشاره به دیدار قبلی تیمش برابر استقلال اضافه کرد: بعد از بازی با استقلال، درباره بازی با بچه‌ها صحبت کردیم و دیدار فردا را مورد آنالیز قرار دادیم. پس از بازی قبلی ریکاوری کردیم تا این بازی را از دست ندهیم. خدا را شکر شرایط بچه‌ها خوب است و علی‌رغم همه مشکلاتی که وجود دارد، با یک روحیه خوب هم‌قسم شده‌ایم تا بازی خوبی را مقابل صنعت نفت انجام بدهیم و بتوانیم شرایطمان را در جدول رده‌بندی هفته به هفته بهتر کنیم.

1799734

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به داوری پرداخت و ضمن ابراز نگرانی بابت عملکرد داور مسابقه بیان کرد: داوری در هفته گذشته شرایط هر دو تیم را تغییر داد و امیدوارم که داور در بازی فردا تمرکز زیادی داشته باشد. ما نمی‌خواهیم حقی از تیمی ضایع شود و دوست داریم که حق تیممان گرفته شود و حق به حق‌دار برسد. به امید خدا فردا روز خوب تیم داوری باشد تا بتوانیم مسابقه را با شرایط خوبی تمام کنیم و برای دیدارهای بعدی که حساس هم هستند، آماده شویم.

عنایتی که مسئولیت سختی را در مسجد سلیمان عهده‌دار شده، حرف‌هایش را اینطور پیش از این مسابقه 6 امتیازی از سر گرفت: همه توان خود را به کار می‌گیریم تا تیم به شرایط آرمانی و مورد نظر برسد. تیم‌هایی که در فصل بدنسازی، بدنسازی خوبی انجام می‌دهند، مطمئناً در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی می‌گیرند و این اتفاق برای نفت مسجدسلیمان نیز رخ داده است. زمانی که من تیم را در اختیار گرفتم، سه روز بعد از آن بازی داشتیم و تیم با باخت‌های عجیب و غریب و امتیازاتی که مقابل تیم‌هایی که حریف مستقیم خودمان هستند، از دست داد، الان کارش سخت شده است.
ما فقط توانستیم به لحاظ روحی و روانی با بچه‌ها کار کنیم. البته چند کار تیمی و تاکتیکی هم به بچه‌ها دادیم که انصافاً خیلی خوب انجام دادند. بازی‌هایی که ما ارائه می‌کنیم، رو به جلو هستند و تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا از این ظرفیتی که در تیم وجود دارد، بهترین استفاده را ببریم. هفته به هفته جلو می‌رویم و اصلاً به جدول نگاه نمی‌کنیم. من قولی هم به دوستان در مجموعه باشگاه نداده‌ام. در واقع تنها قولی که داده‌ام، این است که تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم شرایط را به نفع خودمان جلو ببریم.

عنایتی درباره غایبان تیمش در بازی فردا توضیح داد: تا دلتان بخواهد، مصدوم داریم. البته زیاد برایمان مهم نیست؛ ما یک تیم هستیم و من هیچ وقت نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. وقتی شما 23، 24 بازیکن دارید، همه نفرات باید در اختیار تیم باشند.
 
او سپس به نکته مهم‌تری اشاره کرد و گفت: صحبت‌های دیگری هم وجود دارد که اصلاً نمی‌خواهم به آنها ورود کنم و امیدوارم بعد از بازی فردا به طور مفصل‌تر درباره آنها صحبت می‌کنیم تا هواداران در جریان قرار بگیرند، چون من اعتقاد دارم که این تیم متعلق به هوادارانی است که از روز اول حضورم در اینجا یک انرژی مثبت و خیلی خوب به سمت تیم فرستادند. در واقع آنها باید بدانند که چه اتفاقی در تیمشان می‌افتد و ان‌شاءالله که بتوانیم از این امتحان خیلی بزرگ سربلند بیرون بیاییم.

1797933

وی درباره محرومیت علی کیانی‌فر گفت: اتفاق تلخی است. بالاخره شما در شرایطی که کمبود بازیکن دارید، یک بازیکن نسبتاً خوبتان نیز یک‌دفعه محروم می‌شود و غافلگیر می‌شوید. ما روی این بازیکن حساب باز کرده بودیم و متأسفانه با یک اشتباه هم جام حذفی و هم یک بازیکنمان را از دست دادیم که این اتفاق کوچکی نیست.
البته مشابه چنین اتفاقی را در گذشته داشتیم که بازیکن را محروم نکردند و فقط تیم‌ جریمه شده و نتیجه آن بازی هم 3 بر صفر شده است. من خواهشم می‌کنم از دوستان که در این شرایطی که داریم، کمی مساعدت کرده و محرومیت این بازیکن را کم کنند.
به نظرم در این اتفاق بازیکن مقصر نیست. من هم اگر می‌گفتند که بازی کنم و از قوانین هم اطلاع نداشتم، بازی می‌کردم. چنین اتفاقی قبلاً برای سپاهان افتاد و تیم هم جریمه شد، ولی بازیکن جریمه نشد. من از دوستان در فدراسیون خواهش می‌کنم تا مساعدت کنند و کیانی‌فر را داشته باشیم. در این باره نامه‌نگاری‌ها را انجام داده‌ایم و امیدوارم که بتوانیم این را برگردانیم تا بازیکن ضرر نکند.

دیدگاه‌ها