کد خبر : 1870147 | 24 بهمن 1401 ساعت 17:11 | 6.5K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت به رتبه چهار با سبقت از تراکتور

شاگردان امیر قلعه‌نویی سرانجام پس از 5 مسابقه موفق به کسب پیروزی شدند.

بازگشت به رتبه چهار با سبقت از تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، پایان نیم فصل اول برای گل‌گهری‌ها خیلی خوب بود و آنها با تک گل اریک بایناما موفق به شکست یک بر صفر صنعت نفت در آبادان شدند. با این حال در 5 مسابقه پیش رو عملکرد گل‌گهر به عنوان نایب قهرمان نیم فصل اول دور از انتظار بود.
سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی ابتدا در اراک مقابل آلومینیوم در دیدار معوقه هفته سیزدهم به تساوی دست یافتند و در ادامه با شروع نیم فصل دوم مقابل تراکتور و سپس مس رفسنجان به تساوی 2 بر 2 دست پیدا کردند. در ادامه شکست غیرمنتظره 4 بر 1 مقابل سپاهان در نقش جهان تیم امیر قلعه‌نویی را از ملثث مدعیان قهرمانی خارج کرد و در ادامه تساوی مقابل مس کرمان در خانه سبب شد تا در روز پیروزی تراکتور، شاگردان خمس جای گل‌گهر را در رتبه چهارم بگیرند.

سرانجام گل‌گهر پس از 5 مسابقه ناکامی در انزلی مقابل ملوان قرار گرفت و با دو گل حسینی و تبریزی در نیمه اول موفق به کسب پیروزی 2 بر 1 و به دست آوردن سه امتیاز شد. البته قلعه‌نویی و شاگردان برای کسب این سه امتیاز، به ویژه پس از گل سجاد بازگیر، به زحمت افتادند، اما هر طور شده این سه امتیاز را در جدول به حساب خودشان واریز کردند تا در روز توقف تراکتور در تبریز مقابل آلومینیوم بار دیگر رتبه چهارمی را به نام خودشان بزنند.

1801387
امیر قلعه‌نویی برای کسب پیروزی در این مسابقه چندین تغییر در ترکیب اصلی خود ایجاد کرده بود که حضور نوید عاشوری و مرتضی تبریزی قابل توجه‌ترین تغییرات این مربی بود. عاشوری در این مسابقه سازنده گل اول تیمش بود و تبریزی هم گل دوم را روی پاس حسینی ستاره مسابقه به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها