کد خبر : 1870204 | 24 بهمن 1401 ساعت 20:01 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

چند روز قبل از بازی‌ها به تکاپو می‌افتند؛

شجاعی: مقامی می‌آوریم که کسی انتظار نداشته باشد

مسعود شجاعی پس از پیروزی هوادار مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد.

شجاعی: مقامی می‌آوریم که کسی انتظار نداشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی بعد از پیروزی مقابل تیم پرسپولیس گفت: واقعا برد باارزشی مقابل پرسپولیس کسب کردیم؛ این تیم بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد. من فکر می‌کنم که ما شخصیت بزرگ تیمی‌مان را نشان دادیم و با احترام به تیم بزرگ پرسپولیس توانستیم هم خوب بازی کنیم و هم ببریم.

او سپس در ارزیابی از شرایط هوادار برای ادامه فصل گفت: همه بازی‌ها سخت هستند، اما فکر می‌کنم با برد امروز و نوع بازی‌ای که ارائه کردیم، برای خودمان جایگاهی درست کردیم که همه تیم‌ها مجبور هستند به ما احترام بگذارند‌. فکر می‌کنم اگر همین روند را ادامه بدهیم، در پایان فصل می‌توانیم جایگاهی را کسب کنیم که خود مسئولان باشگاه هم انتظار نداشتند.

شجاعی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به صحنه مشکوک به خطا پیش از گل هوادار گفت: من نمی‌دانم و کارشناسان داوری باید نظر بدهند. من اطلاع ندارم و اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، اما در بازی‌ها پیش می‌آید.

ویدئو: 272485

کاپیتان سابق تیم ملی درباره بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی ایران بیان کرد: من در نیم‌فصل دوم چندین بار در این باره توضیح داده‌ام. مطمئناً این شرایط ضربه می‌زند. این اتفاق جدیدی نیست و همیشه این اتفاقات در فوتبال ما هست و بی‌برنامگی، عدم سازماندهی ضربه می‌زند. باز هم چند روز قبل از بازی‌های حساس، همه به تکاپو می‌افتند که کاری انجام بدهند.

شجاعی در پایان در پاسخ به اینکه آیا مربی ایرانی می‌تواند کمکی به تیم ملی کند، گفت: کسانی که آنالیز و بررسی می‌کنند باید این را تشخیص بدهند‌ اما بله، می‌تواند کمک کند.

دیدگاه‌ها