کد خبر : 1870227 | 24 بهمن 1401 ساعت 20:51 | 19K بازدید | 15 دیدگاه

گالتیه: امباپه برای ترساندن بایرن به میدان نمی‌رود

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار تیمش با بایرن مونیخ گفت امباپه اگر فردا به میدان برود برای بازی کردن در زمین خواهد بود و نه ترساندن حریف.

گالتیه: امباپه برای ترساندن بایرن به میدان نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می‌رود.

این بازی تحت الشعاع دو مصدوم بزرگ تیم پاریسی، کیلیان امباپه و لیونل مسی است. اعلام مصدومیت امباپه توسط پاری سن ژرمن و صحبتهای ناگلزمان، سرمربی بایرن، درباره او در روزهای اخیر جنجالی شده بود. ناگلزمان معتقد بود امباپه در بازی مقابل تیمش حضور خواهد داشت و خبر مصدومیت او بلوفی از سوی پاری سن ژرمن است.

ستاره فرانسوی در تمرین اخیر پی‌اس‌‌جی حضور داشت و گزارشها از فرانسه حاکی است او به احتمال زیاد فردا در مقابل بایرن به میدان خواهد رفت. کریستوف گالتیه در کنفرانس مطبوعاتی خود حضور امباپه در این مسابقه را صد در صد تایید نکرد و گفت تصمیم نهایی در این باره فردا صبح اعلام خواهد شد.

1801525

ترکیب پی‌‌اس‌جی در بازی مقابل بایرن مونیخ
ترکیب تیم ما فردا با ترکیبی که با آن به موناکو رفتیم کاملا متفاوت خواهد بود. من مطمئنم بازیکنانم می‌دانند در چنین بازی‌های بزرگی چطور باید سطح بازی‌شان را بالاتر ببرند. همه بازیکنان پی‌اس‌جی از اهمیت این مسابقه آگاهند و با تمام توان بازی خواهند کرد.

عملکرد بد پی‌اس‌جی در بازی‌های اخیر
ما در شرایط دشواری هستیم. من مدتی است به این موضوع فکر می‌کنم ولی تنها به فکر کردن بسنده نکرده‌ام و در عمل هم اقداماتی انجام شده است. وظیفه من این است که بهترین سازمان را در تیم ایجاد کنم و بیشترین میزان اتحاد و همبستگی را به وجود بیاورم. به حرفهایی که درباره من گفته می‌شود اهمیتی نمی‌دهم. تیم مهم است.

شرایط کیلیان امباپه
کیلیان در تمرین گروهی شرکت کرد و تا انتهای تمرین با ما بود. اینکه آیا او در ترکیب نهایی تیم حضور خواهد داشت یا نه باید تا فردا صبح صبر کنیم. اول از کیلیان خواهیم پرسید که شرایط بدنی‌اش را چطور می‌بیند و بعد با تیم پزشکی صحبت خواهیم کرد.

الان که با شما صحبت می‌کنم نمی‌دانم آیا کیلیان در فهرست نهایی خواهد بود یا نه. اگر به فهرست راه پیدا کند برای بازی کردن به زمین می‌رود نه برای ترساندن بایرن مونیخ.

دودستگی در اردوی پاری سن ژرمن و ناراحتی بازیکنان از سرمربی
اگر دودستگی باشد باید خودش را نشان بدهد. من سالها است که به همین شیوه مربی‌گری کرده‌ام. مربی باید به بازیکنانش گوش بدهد ولی این رابطه دوطرفه است. ما با هم صحبت کردیم. من به حرف آنها گوش دادم و امیدوارم آنها هم حرفهای من را خوب شنیده باشند.

حضور ویتینیا در ترکیب اصلی؟
به دلایل مختلف و از جمله بازیکنانی که در اختیار نداریم ما به ندرت از سیاست چرخشی استفاده می‌کنیم. من مجبورم بعضی بازیکنها را در پستهایی به کار بگیرم که تخصص آنها نیست.

اعتراض هواداران بعد از شکست مقابل موناکو
ما ناراحتی و عصبانیت هواداران را کاملا درک می‌کنیم. آنها مسافتی طولانی را طی کرده بودند تا تیم‌شان را تشویق کنند و شاهد دیداری دشوار بودند. من شک ندارم فردا آنها برای حمایت ما سنگ تمام خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها