کد خبر : 1870281 | 25 بهمن 1401 ساعت 10:01 | 1.5K بازدید | 1 دیدگاه

برنامه‌ریزی عبدالملکی برای حضور پر قدرت در رینگ

رزمی کار کشورمان در حال پیگیری تمرینات خود برای حضور پر قدرت در سومین مبارزه خود در سازمان BFC است.

برنامه‌ریزی عبدالملکی برای حضور پر قدرت در رینگ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رزمی‌کار کشورمان که بعد از موفقیت در کاراته وارد هنرهای رزمی و دنیای حرفه‌ای مبارزات شده است، سال 2022 را به تمرین و بالا بردن توان فنی و جسمانی خود اختصاص داد تا با قدرت به رینگ مبارزه برگردد.

نوید عبدالملکی که مسابقات رزمی ترکیبی MMA و فعالیت حرفه‌ای خود را تحت قرارداد سازمان معتبر BFC در بلاروس پیگیری میکند، آخرین بار موفق شد در یک مبارزه برتر دنیس کروتوف نماینده کشور میزبان را در همان دقیقه سوم شکست دهد و یک پیروزی ارزشمند به نام خود ثبت کرد. وی پیش از این مبارزه هم قهرمان کشتی جوانان اروپا و قهرمان آماتور MMA از اوکراین را مغلوب کرده بود.

عبدالملکی در این مورد گفت: بعد از پشت سر گذاشتن یک سال سخت و پرفشار آماده حضور در میادین بین‌المللی هستم. در برنامه سال جدید حضور در چند مبارزه بوکس حرفه‌ای نیز وجود دارد. به همین دلیل مدتی است که با فروتن گل آرا ملی پوش سابق و مربی فعلی تیم ملی بوکس کشورمان در حال تمرین هستم. ضمن اینکه در MMA هم مبارزات خود را پیگیری خواهم کرد و به زودی برای حضور در یک کمپ تمرینی جهت آمادگی بیشتر راهی روسیه خوام شد.

این رزمی‌کار حرفه‌ای کشورمان که طلای رقابت‌های کاراته آسیای میانه را دارد، با دو مبارزه و دو پیروزی آمار خوبی از خود به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها