کد خبر : 1870319 | 25 بهمن 1401 ساعت 12:43 | 25.9K بازدید | 12 دیدگاه

عجیب‌ترین جدول کفش طلای جهان در ایران

بیست هفته از لیگ برتر ایران گذشته اما برترین گلزنان لیگ نتوانسته‌اند بیشتر از شش گل به ثمر برسانند.

عجیب‌ترین جدول کفش طلای جهان در ایران

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر یورگن لوکادیا که زمانی از او به عنوان مدعی آقای گلی لیگ بیست و دوم یاد می‌شد از سر کنجکاوی سری به جدول برترین گلزنان لیگ ایران بزند از تعجب برای دقایقی ابروهایش بالا بماند! لوکادیا، ستاره هلندی پرسپولیس از هفته سوم به ترکیب سرخ‌ها اضافه شد و تا پایان هفته یازدهم که در این تیم حضور داشت کنار محمد عباس‌زاده شش گل به ثمر رساند.

بسیار عجیب است که لوکادیا پس از گذشت ۹ هفته از ترک پرسپولیس همراه با هفت نفر دیگر آقای گل مشترک باشد. محمد عباس‌زاده نیز که در نیم فصل اول در کورس با لوکادیا بود در هفته‌های گذشته در ثبت گل هفتم خود ناکام بوده تا بازیکنان دیگری به لیست شش گله‌های فوتبال ایران اضافه شوند.

حامد شیری، کاپیتان نساجی با گل کردن پنالتی‌های تیمش شش گله شده است. شهریار مغانلو، مهاجم تنومند سپاهان نیز دیگر بازیکنی است که امید دارد تعداد گل‌هایش را بیشتر کند و از جدول شش گله‌ها جدا شود. رضا اسدی، هافبک تراکتور که با نظر خمس در خط حمله به کار گرفته شد در این فصل توانسته ۶ گل بزند و حتی در هفته‌های اخیر شانس بیشتر کردن گل‌هایش را نیز داشته است.

عارف رستمی  و سجاد بازگیر، مهاجم‌های دو تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده امسال یعنی مس کرمان و ملوان آمار خوبی برای تیم‌های‌شان با شش گل زده به ثبت رسانده‌اند. در نهایت محمدرضا آزادی از آلومینیوم که در این فصل توانایی خود در ضربات ایستگاهی را به رخ کشیده در لیست بلند بالای برترین گلزنان لیگ برتر با شش گل قرار دارد.

امروز و در ادامه رقابت‌های هفته بیستم، حامد شیری، شهریار مغانلو و عارف رستمی فرصت دارند این طلسم گیر کردن بهترین گلزن لیگ روی عدد شش را بشکنند.

1801732

نویسنده: مهدی شاملو

دیدگاه‌ها