کد خبر : 1870411 | 25 بهمن 1401 ساعت 18:18 | 70.8K بازدید | 65 دیدگاه

بابت این برد به مس کرمان تبریک نمی‌گویم

مطهری: خدانگهدار، چون سالمم من را زدند!

حمید مطهری پس از بازی با مس کرمان به نوع نمایش این تیم انتقاداتی را مطرح کرد.

مطهری: خدانگهدار، چون سالمم من را زدند!

به گزارش “ورزش سه” حمید مطهری در نشست خبری پس از شکست نساجی مقابل مس کرمان، گفت: هر بازی که باختم واقعا به تیم حریف تبریک گفتم ولی به تیم مس کرمان تبریک نمی‌گویم. با توجه به فرمی که ارائه دادند و اتفاقاتی که در نیمه دوم رقم خورد. نمی‌دانم، البته این یک سبک است ولی‌نمی دانم اسمش را چه بگذارم. داور هم به تیمی که می‌خواهد فوتبال را خراب کند، کمک کرد.

وی در ادامه گفت: داور باید به رعایت عدالت و فوتبال بازی کردن کمک کند. یکی از دلایل این مدل بازی داور وسط بود. به افشاریان با داورانش تبریک می‌گویم که کمک کردند. همه وظیفه داریم به فوتبال کمک و خدمت کنیم. بسیاری در دنیا مثل آرسن ونگر به فوتبال کمک می‌کنند. خیلی دیگر فوتبال را می‌کُشند. بابت این به مس کرمان تبریک نمی‌گویم. 

سرمربی نساجی ادامه داد: در نیمه دوم فوتبال مدرن و خیلی خوبی ارائه کردیم ولی با توجه به فرم بازی مس، در بازی مدام وقفه ایجاد شد. یک سوم بازی را خواباندند. تا به حال این فوتبال را ندیده بودم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. از مالک و مدیرعامل و مجموعه باشگاه که فقط آن‌ها را پشت خودم داشتم تشکر می‌کنم ولی بسیاری در قائمشهر علیه من و تیمم فعالیت کردند. جرم من این است که می‌خواهم در فوتبال سالم کار کنم.

ویدئو: 272561

مطهری در ادامه از جایگاه خود استعفا داد و گفت: از هیئت مدیره تشکر می‌کنم و همین جا استعفای خودم را از سرمربیگری نساجی اعلام می‌کنم. امیدوارم این تیم روزهای خوبی را در آینده ببیند. هرچند با توجه به بودجه و بضاعتی که داریم جایگاهمان در جدول خیلی خوب است اما من ایده‌آل گرا هستم. دوست دارم تیمم برای رده‌های بالا بجنگد. این اتفاق رخ نداد. از همه تشکر و عذرخواهی می‌کنم. استعفای خودم را اعلام می‌کنم.

سرمربی نساجی در مورد اینکه بازیکنان این تیم بعد از گلی که زدند عقب نشینی کردند و حمله‌ای نداشتند و تیمش با این سبک بازی کرد، گفت: سوال شما خیلی بودار است. ما این سبک بازی کردیم؟ چگونه؟ بازیکنان من یک سوم بازی را خواباندند؟ در دور برگشت دو مساوی و دو باخت داشتیم. بعد از گلی که زدیم، ناخودآگاه برای حفظ گل و بردمان عقب رفتیم. این اصلا تاکتیک ما نبود.

مطهری در خصوص اینکه در نیمه اول داور ۴ دقیقه وقت تلف شده گرفت و این نشان می‌دهد بازیکنان نساجی انگیزه لازم را نداشتند، گفت: من دلیلش را گفتم. به خاطر اینکه ۴ هفته در دور برگشت دو مساوی و دو باخت داشتیم و امروز هم خیلی زود و در دقیقه ۳ به گل رسیدیم، ناخودآگاه بود. تیمم می‌خواست از گلش محافظت کند که برنده بیرون بیاید ولی اصلا دستور تاکتیکی نبوده یا وقت تلف کردن نیست. فلسفه من اصلا این نیست. شما تعداد گل زده تیم من را ببینید. جزو ۵-۴ تیم بالای جدول هستیم. بنابراین من اصلا نگاه دفاعی ندارم. البته نمی‌گویم این سبک اشتباه است. برخی فلسفه‌شان این است و دفاع می‌کنند ولی به طور کل این تاکتیکی نبود. چون در خانه حریف یک هیچ جلو افتادیم عقب رفتیم. نیمه اول هم دو بر یک عقب افتادیم پس نیازی به وقت تلف کردن نبود. ولی نیمه دوم اتفاقات را دیدید.

سرمربی نساجی در مورد وضعیت مصدومیت کریم اسلامی، گفت: متاسفانه بند انگشت او آسیب دیده، واقعا از او تشکر می کنم. با همه وجود کار کرد که این اتفاق برایش افتاد. دکترها مشغول مداوای او در رختکن بودند.

وی در خصوص بازیکن خارجی نساجی که دو سه موقعیت را از دست داد در صورتیکه بازیکن خارجی باید چند پله از بازیکنان داخلی بالاتر باشد، گفت: با شما موافقم. در باکس دو سه موقعیت خیلی خوب داشت. بازیکن خارجی مسئولیتش با من است اما باید تصمیمات بهتری می‌گرفت و با تمرکز بیشتری بازی می‌کرد. آداما در طول فصل نتوانسته بود گل بزند و از لحاظ ذهنی به هم ریخته بود. آن توپ ها باید گل می‌شد ولی در نهایت باز می‌گویم مقصر من هستم.

دیدگاه‌ها