کد خبر : 1870438 | 25 بهمن 1401 ساعت 20:26 | 20.1K بازدید | 18 دیدگاه

ژول کنده: رهبر اول بارسا ژاوی است

ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا، با ستایش از ژاوی سرمربی این تیم او را به عنوان رهبر اصلی بارسلونا معرفی کرد و گفت بلوگرانا تیمی جوان است که به زودی به موفقیت‌های بزرگ خواهد رسید.

ژول کنده: رهبر اول بارسا ژاوی است

به گزارش "ورزش سه"، از پیوستن ژول کنده به بارسلونا نزدیک به شش ماه می‌گذرد ولی او در همین مدت کوتاه موفق شده جایگاه خودش را در این تیم تثبیت کند و مورد پذیرش هواداران قرار بگیرد.

مدافع فرانسوی که تابستان گذشته با قراردادی 50میلیون یورویی از سویا به بارسا پیوست حالا به یکی از ستاره‌های ثابت ژاوی تبدیل شده است. با اینکه پست تخصصی او بازی در قلب خط دفاعی است، ولی ژاوی از کنده بیشتر در دفاع راست استفاده کرده و این ستاره جوان فرانسوی به خوبی با وظایف جدیدش سازگار شده است.

او امروز در یک مصاحبه به این موضوع اشاره کرد و گفت با اینکه دفاع وسط را ترجیح می‌دهد، ولی با بازی به عنوان دفاع کناری خو گرفته است. او همچنین از ژاوی ستایش کرده و او را رهبر اول بارسا دانست.

1801910

پست دفاع راست را ترجیح می‌دهی یا دفاع وسط؟
همه می‌دانند ترجیح من کدام است. الان در حال عادت کردن و سازگار شدن با دفاع راست هستم. در این زمان تیم نیاز دارد که من دفاع راست بازی کنم و من به خاطر تیم این کار را خواهم کرد. در بعضی بازی‌ها از این پست بیشتر لذت می‌برم و در بعضی بازی‌ها کمتر.

باید بارسا را به جایگاهی برگردانیم که شایستگی‌اش را دارد
ما تیمی جوان هستیم که تشنه موفقیت و جام است. ما می‌خواهیم خودمان را ثابت کنیم. بارسا چند سالی است که دوران سختی را تجربه کرده و ما این را می‌دانیم. باید هر چقدر که می‌توانیم تلاش کنیم تا بارسا به جایگاهی که شایستگی‌اش را دارد برگردد.

ژاوی رهبر اول بارسا است
ژاوی؟ او بدون شک رهبر تیم است. ما هر روز با این فکر بیدار می‌شویم که بهتر بازی کنیم و ببریم و ببریم. برای ژاوی ببریم. این را در تک تک لحظات ژاوی می‌شود دید. چه وقتی صحبت می‌کند و چه وقتی تیم را تمرین می‌دهد.

دیدگاه‌ها