کد خبر : 1870459 | 25 بهمن 1401 ساعت 22:28 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

حسین‌خانی به این تصمیم می‌بالد؛

آقای گلی که نمی‌خواست مهاجم تیمش باشد!

عارف رستمی به طور غیرمنتظره‌ای تبدیل به یکی از دو گلزن برتر لیگ برتر فوتبال ایران شده است.

آقای گلی که نمی‌خواست مهاجم تیمش باشد!

به گزارش "ورزش سه"، رستمی، گلزن سابق خیبر خرم‌آباد که پس از درخشش در رقابت‌های لیگ دسته اول و کسب عنوان آقای گلی بلافاصله به لیگ برتر منتقل شد و اولین فصل خود را در بالاترین سطح فوتبال ایران در ذوب آهن آغاز کرد، بعد از شروع نسبتا خوب در جمع سبزپوشان آرام‌آرام از تفکرات سرمربی تیم، مهدی تارتار، فاصله گرفت.

اتفاقی که باعث شد رستمی در پایان فصل با حالتی شبیه به مهرم حلال و جانم آزاد از ذوب آهن جدا بشود. او که در فصل پیش‌تر در فوتبال ایران درخشیده بود، خیلی زود چشم مسی‌ها را به خود جلب کرد تا فوتبالش را در جمع نارنجی‌پوشان کرمانی ادامه بدهد. رستمی در دو هفته اخیر، دو گل بسیار مهم برای تیمش به ثمر رسانده تا علاوه بر پیشروی در جدول گلزنان و رسیدن به صدر در کنار شهریار مغانلو، نام خود را بیش از گذشته بر سر زبان‌ها بیندازد.

1801943

نکته جالب درباره عارف رستمی این است که او مهاجم نوک نیست و بیشتر به عنوان یک بازیکن سریع و شبیه به وینگر، باید مکمل یک شماره ۹ بلندقامت و قوی هیکل در تیم مس باشد. اما مس که با مصدومیت شروین بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند و با گذشت زمانی طولانی هنوز خبری از خرید مهاجم خارجی این تیم نیست، بالاجبار رستمی را به نوک حمله منتقل کرده تا او گره‌گشای تیمی باشد که امروز با پیروزی مقابل نساجی تا حد زیادی خیال خود را از بابت بقا در لیگ‌ برتر راحت کرد.

جالب اینکه رستمی خودش چندان علاقه‌مند نبوده در این‌ پست بازی کند و می‌ترسید اتفاقات ذوب آهن برایش تکرار بشود، اما فرزاد حسین‌خانی، سرمربی مس، به او اطمینان خاطر داده که در روزهایی که شروین بزرگ به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور ندارد، او می‌تواند این کار را به نحو احسن انجام بدهد و جالب اینجاست که همه چیز مطابق پیش‌بینی حسین‌خانی پیش رفته است تا او به خودش ببالد که فعلا آقای گل لیگ برتر ایران را در تیمش دارد.

نکته جالب دیگر اینکه یکی دیگر از بهترین گلزنان این فصل، رضا اسدی هم چندان مایل به بازی در خط حمله تراکتور نبوده و با اصرار پاکو خمس این کار را انجام داده است.

دیدگاه‌ها