کد خبر : 1870517 | 26 بهمن 1401 ساعت 11:04 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

محکومیت نفت MIS با شکایت باقری

باشگاه نفت مسجدسلیمان به پرداخت مطالبات مدافع سابق خود محکوم شد.

محکومیت نفت MIS با شکایت باقری

به گزارش "ورزش سه"، میلاد باقری که در اواسط فصل گذشته لیگ برتر به نفت مسجدسلیمان اضافه شد و در شروع فصل جاری نیز با درخواست رضا مهاجری در این تیم ماند و قراردادش را تمدید کرد، بخاطر عدم پرداخت مطالبات تصمیم به شکایت از این باشگاه گرفت.

این مدافع که پس از ورود ابراهیم اشکش به نفت مسجدسلیمان شرایط را برای ادامه همکاری با این تیم بحران زده فراهم ندید و به‌عنوان نخستین بازیکن تصمیم به فسخ قراردادش گرفت، این باشگاه را با محکومیت مالی مواجه کرده است.

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با اعلام رای این پرونده عنوان کرد: «در پی شکایت میلاد باقری از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۳ میلیون و ۳۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.»

همچنین بنابر اعلام کمیته تعیین وضعیت، در پی شکایت عباس عسگری از باشگاه نفت مسجدسلیمان، کمیته وضعیت بازیکنان با توجه به حصول مصالحه و سازش میان طرفین نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

باشگاه نفت مسجدسلیمان در شرایطی به پرداخت مطالبات میلاد باقری محکوم شده که مشکلات مالی این تیم شاید منجر به استعفای رضا عنایتی از این تیم هم شود و بحران دوباره در اردوی نفتی‌ها به وجود بیاید.

دیدگاه‌ها