کد خبر : 1870602 | 26 بهمن 1401 ساعت 16:20 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

موتور سپاهان و سیرجان دیر روشن شد؛

خاتون قهرمان شد، افسانه خانم گل!

در روز پر گل فوتبال زنان ایران، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان با نتایج پر گل حریفان خود را در هم کوبیدند. خاتون نیز با ترکیب دوم خود موفق به کسب یک پیروزی خفیف برابر حریف شیرازی خود شد.

خاتون قهرمان شد، افسانه خانم گل!

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی 9 گله سپاهان در تهران همراه شد و شهرداری سیرجان نیز با 5 گل از سد پالایش گاز ایلام گذشت. خاتون نیز که در هفته گذشته قهرمانی خود را در لیگ پانزدهم مسجل کرده بود با ترکیب بازیکنان ذخیره‌ برابر ایساتیس کران فارس به میدان رفت و موفق به کسب پیروزی یک بر صفر در برابر این تیم شد. اتفاق قابل توجه در این هفته از مسابقات، پیشی گرفتن افسانه چترنور از زهرا قنبری در جدول گلزنان لیگ پانزدهم بود تا خانم گلی مهاجم ملی پوش شهرداری سیرجان در لیگ پانزدهم قطعی شود.

ایساتیس کران فارس 0 – 1 خاتون بم
شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم که با برتری 9 بر 1 هفته گذشته برابر پیکان البرز، کسب نهمین جام خود را در تاریخ پانزده ساله لیگ برتر زنان قطعی کردند. خاتونی‌ها که با توجه به حذف تیم کیان نیشابور از جدول مسابقات، در هفته آخر مسابقات با قرعه استراحت مواجه هستند، در این هفته از رقابت‌ها آخرین جدال خود در لیگ پانزدهم را پیش رو داشتند و مرضیه جعفری در این مسابقه تشریفاتی با توجه به کیفیت نامطلوب زمین مسابقه، از جوانان خودش در ترکیب تیم استفاده کرد و در نهایت با تک گل الهام عبدالرحمان که در دقیقه 23 وارد دروازه تیم شیرازی شد، موفق به کسب پانزدهمین پیروزی فصل شدند.

1802174

شهرداری سیرجان 5 – 0 پالایش گاز ایلام
شهرداری سیرجان که بعد از پشت سر گذاشتن سه هفته پر حاشیه، در هفته گذشته با کسب یک پیروزی پر گل برابر ایساتیس کران فارس دوباره به روزهای خوب خود بازگشته بود. در این هفته از مسابقات در برابر تیم قابل احترام پالایش گاز ایلام که در رتبه چهارم جدول قرار دارد، به میدان رفت و در نهایت با پوکر افسانه چترنور و تک گل ملیکا متولی موفق به شکست تیم ایلامی شد. نکته قابل توجه در خصوص این دیدار این بود که چترنور با به ثمر رساندن 4 گل در این دیدار در جدول گلزنان 24 گله شد و با 3 گل بیشتر نسبت به زهرا قنبری، خانم گلی خود را در لیگ پانزدهم قطعی کرد. چترنور در دیدار هفته آتی تیمش برابر زارع باتری سنندج این فرصت را دارد که تعداد گل‌های به ثمر رسانده خودش در این فصل را ارتقا ببخشد.

بادرود تهران 0 – 9 سپاهان اصفهان
شاگردان مریم ایراندوست در تیم سپاهان نیز موفق شدند چهاردهمین پیروزی فصل خود را در تهران رقم بزنند و در این دیدار پرگل تعداد گل‌های به ثمر رسانده خود را ارتقا ببخشند. سپاهانی‌ها با به ثمر رساندن 9 گل در این مسابقه، تعداد گل‌های زده در این فصل را به عدد 62 رساند و بدین ترتیب به بهترین خط حمله لیگ تبدیل شد. زردپوشان اصفهانی با برتری برابر بادرود، در جدول رده‌بندی 43 امتیازی شدند و با چهار امتیاز کمتر نسبت به خاتون بم و البته 5 امتیاز بیشتر نسبت به شهرداری سیرجان، نایب قهرمانی خود را در فصل پانزدهم قطعی کردند تا در جایگاهی بهتر از فصل گذشته خود قرار بگیرند. بادرود نیز در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر، با متحمل شدن 15 شکست و کسب تنها شش امتیاز، سقوط خود به رقابت‌های دسته یک را قطعی کرد تا تنها نماینده پایتخت، جایگاهی بهتر از جایگاه نهمی در جدول 10 تیمی نداشته باشد.

در دیگر دیدار هفته هفدهم، ملوان در ورزشگاه سردار جنگل شهر انزلی به مصاف زارع باتری سنندج رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر دو به اتمام رسید. نکته قابل ذکر در این دیدار، خداحافظی پگاه نوری، خواهر پژمان نوری از مستطیل سبز بود. نوری به عنوان کاپیتان ملوانی‌ها از سال 98 بازوبند این باشگاه قدمت‌دار را به بازو می‌بست.

1802175

نتایج کامل دیدار‌های هفته هفدهم به شرح زیر است:
خاتون بم 1 – 0 ایساتیس کران فارس
شهرداری سیرجان 5 – 0 پالایش گاز ایلام
بادرود تهران 0 – 9 سپاهان اصفهان
ملوان انزلی 2 – 2 زارع باتری سنندج 
پیکان تهران 3 – 0 کیان نیسابور (انضباطی)

دیدگاه‌ها