کد خبر : 1870641 | 26 بهمن 1401 ساعت 21:12 | 34.1K بازدید | 30 دیدگاه

چهره مرموز در یونایتد: تلاش برای شناسایی خریدار جدید

ورود فردی ناشناخته به دفتر باشگاه منچستریونایتد، چند روز مانده به ضرب‌الاجل خانواده گلیزر برای دریافت پیشنهادهای خرید این باشگاه خبرساز شده است.

چهره مرموز در یونایتد: تلاش برای شناسایی خریدار جدید

به گزارش "ورزش سه"، خبرنگارانی که امروز در مقابل مجموعه تمرینی باشگاه منچستریونایتد حضور داشتند ورود فردی ناشناس که با اتومبیلی لوکس و به همراه راننده وارد این مجموعه شد را ثبت کردند.

این موضوع در انگلیس خبرساز شد. چرا که ضرب‌الاجل خانواده گلیزر برای دریافت پیشنهادهای خریداران باشگاه چند روز دیگر به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد این فرد ناشناس از جمله خریداران احتمالی منچستریونایتد بوده است.

1802251

مالکان آمریکایی منچستریونایتد سال گذشته میلادی این باشگاه را به فروش گذاشتند. بر اساس گزارش‌ها چند خریدار احتمالی تا کنون از علاقه خود به شیاطین سرخ پرده برداشته‌اند. یک کنسرسیوم قطری، گروهی آمریکایی و سر جیم رتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا، از جمله این گزینه‌ها هستند.

تصاویر جدیدی که در رسانه‌های انگلیسی منتشر شده نشان می‌دهد مردی با کت‌وشلوار تیره در صندلی عقب اتومبیلی که وارد مجموعه تمرینی منچستریونایتد می‌شود نشسته است. رسانه‌ها تا این لحظه نتوانسته‌اند هویت این فرد ناشناس را مشخص کنند.

1802252

ضرب‌الاجل دریافت پیشنهادهای خرید که توسط خانواده گلیزر اعلام شده بود جمعه پس‌فردا به پایان می‌رسد. شرکت مالی و بانکداری رین در آمریکا وظیفه نظارت بر فرایند فروش باشگاه و ارزیابی خریداران احتمالی را به عهده دارد.

دیدگاه‌ها