کد خبر : 1870651 | 26 بهمن 1401 ساعت 22:19 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: سالزبورگ بهترین بازیکنان جوان را دارد

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه دیدارش با سالزبورگ در لیگ اروپا از این حریف اتریشی ستایش کرد و گفت سالزبورگ کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد، ولی جالوروسی تنها به صعود از این مرحله فکر می‌کند.

مورینیو: سالزبورگ بهترین بازیکنان جوان را دارد

به گزارش "ورزش سه"، رم با هدایت سرمربی‌اش، ژوزه مورینیو، فردا شب در اتریش مهمان سالزبورگ است تا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف این تیم برود.

مورینیو و تیمش لیگ اروپا را در گروه C آغاز کردند و موفق شدند با کسب 10 امتیاز پشت سر رئال بتیس به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند. اما سالزبورگ رقابت‌های اروپایی را در چمپیونزلیگ شروع کرد، ولی با کسب مقام سوم در گروه E پشت چلسی و میلان نتوانست به مراحل حذفی راه پیدا کند و به لیگ اروپا وارد شد.

آقای خاص امشب در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سالزبورگ از کیفیت این تیم اتریشی تعریف کرد، ولی گفت تیمش فقط یک هدف دارد: پیروزی و صعود به مرحله بعدی.

1802271

تجربه مورینیو از دو بار بازی با سالزبورگ در گذشته
همه چیز را به خاطر دارم. اولین بار باختم و خوب یادم هست که چقدر عصبانی بودم. خاطرات خوب زیاد است، ولی خاطرات بد هم کم نیست. جایزه‌ای که اینجا گرفتم شیرین بود.

انتظار مورینیو از بازی فردا مقابل سالزبورگ
از نظر روحیه و سبک بازی سالزبورگ معتقدم در سری آ چند تیم هست که مثل سالزبورگ کار می‌کنند. ما آنها را آنالیز کرده‌ایم، ولی هیچوقت نمی‌شود فهمید که هدف آنها فردا چه خواهد بود یا با چه نقشه‌ای وارد زمین می‌شوند. تنها چیزی که می‌دانیم سابقه آنها پیش از این بازی است. بازی‌های سالزبورگ در چمپیونزلیگ را دیدیم. بازی با آنها برای هیچ تیمی ساده نبود. قدرت این تیم به نظر من کیفیت بازیکنانش است. اگر دنبال بازیکنان جوان و خوب می‌گردید، خودتان را خسته نکنید. کافی است به سالزبورگ نگاه کنید. آنها بی‌تجربه هم نیستند. بازیکنان بیست تا بیست‌ودو ساله‌ای که سابقه بازی در چمپیونزلیگ را دارند.

بازی فردا برای رم مهمتر است یا بازی بعدی سری آ مقابل ورونا؟
بازی بعدی.

سالزبورگ از "کوسه‌"هایی است که گفته بودید در لیگ اروپا حضور دارند؟
امسال آرسنال، بارسلونا، یوونتوس و منچستریونایتد کوسه‌های لیگ اروپا هستند. سالزبورگ قهرمان چمپیونزلیگ نشده، ولی تیمی چمپیونزلیگی است. ما فردا به دنبال پیروزی هستیم. اگر بپرسید هدف شما در یک کلمه چیست، می‌گویم پیروزی. اگر بپرسید آیا ما برای قهرمانی در لیگ اروپا شانس داریم، جوابم بله است.

آبراهام فردا در ترکیب خواهد بود؟ شرایط جدید واینالدوم چیست؟
واینالدوم فردا بازی نمی‌کند. شاید بازی فرصتی ایجاد کند که بتواند چند دقیقه به زمین برود. بازی‌های زیادی در پیش است و بالاخره جینی فرصت پیدا می‌کند که به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود. آبراهام فردا بازی خواهد کرد.

احتمال بازگشت کارسدروپ به ترکیب رم؟
از ماه دسامبر مشکلی درباره او وجود نداشته. مشکل در بازی ساسولو پیش آمد. من از رفتارش خوشم نیامد و درباره‌اش زیادی تند صحبت کردم. ما همیشه رابطه مثبتی داشته‌ایم. خوشحالم که او برگشته. ما حالا یک مهره بیشتر داریم. اینکه او گفته بی‌صبرانه منتظر کمک کردن به تیم است؛ این روحیه خیلی اهمیت دارد. من از بازگشت او خوشحالم.

دیدگاه‌ها