کد خبر : 1870652 | 26 بهمن 1401 ساعت 22:22 | 56.3K بازدید | 8 دیدگاه

پایان لیگ فوتبال زنان ایران با این صحنه دراماتیک

خداحافظی اشکبار پگاه نوری در آغوش برادر

پگاه نوری، خواهر پژمان نوری، بعد از ۱۵ سال پوشیدن پیراهن تیم فوتبال بانوان ملوان، با چهره‌ای اشکبار و در آغوش برادرش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خداحافظی اشکبار پگاه نوری در آغوش برادر

به گزارش “ورزش سه” هفته آخر لیگ برتر فوتبال بانوان برای ملوان با تلخی به اتمام رسید. جایی که انزلی‌چی‌ها در خانه برابر زارع باتری سنندج قرار گرفتند و با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ در رده ششم جدول، کار خود را به پایان رساندند.

اما اصلی‌ترین سوژه برای ملوانی‌ها درست با شنیدن سوت پایان بازی به نمایش گذاشته شد. جایی که ‌‌پگاه نوری، کاپیتان قوی سپید انزلی بعد از ۱۵ سال پوشیدن پیراهن این تیم، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

1802272

صحنه‌ای پر از احساس که با حضور پژمان نوری به جذابیتش افزوده شد. پگاه نوری که خواهر پژمان است، با صورتی اشکبار در آغوش پرمهر برادر، کفش‌های خود را آویخت و قابی ماندگار از خود به جا گذاشت.

پگاه نوری دقیقا جا پای برادرش گذاشت. او در مصاحبه‌های مختلفی که داشته است، همواره از پژمان نوری به عنوان الگوی خود نام می‌برد. همین هم باعث شد درست به مانند برادرش شماره هشت را بر تن کند و با بازوبند کاپیتانی انزلی‌چی‌ها و درحالی‌که اشک بر چشمانش جاری بود، روی دوش هم‌تیمی‌های خود از فوتبال خداحافظی کند.

1802274
1802275
1802277

دیدگاه‌ها