کد خبر : 1870655 | 26 بهمن 1401 ساعت 22:36 | 21.2K بازدید | 6 دیدگاه

یک الجزایری همچنان در آسمان لیگ ستارگان می‌درخشد

عصر امروز، چهارشنبه، در لیگ ستارگان قطر، السد در ورزشگاه ثانی بن جاسم با نتیجه سه بر یک الغرافه را با درخشش بونجاح شکست داد.

یک الجزایری همچنان در آسمان لیگ ستارگان می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، در پیروزی سه گله و شیرین السد مقابل الغرافه امضای بغداد بونجاح دیده می‌شود. او در این مسابقه دو گل در دقایق هشت و پنجاه‌وپنج به ثمر رساند و همچنین گیلرمه تورس در دقیقه ۲+۹۰ گل سوم السدی‌ها را زد. در این مسابقه احمد علا در دقیقه ۲۶ تک گل الغرافه را به ثمر رساند تا بازی در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود السدی‌ها پایان یابد.

السد به امتیاز ۲۲ امتیاز رسید و در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قرار گرفت و الغرافه نیز با همان ۱۹ امتیاز در رده پنجم جا گرفت. دیدار دو تیم بسیار جذاب بود و نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

السد در نیمه دوم با گل دوم ستاره الجزایری یعنی بغداد بونجاح پیروز شد و سپس با گل سوم که توسط تورس به ثمر رسید پیروزی این تیم را شیرین‌تر شد.

بغداد بونجاح بار دیگر درخشش خود را با پیراهن السد از سر گرفته و در چهار بازی اخیر تیمش پنج گل به ثمر رسانده است. او در مجموع دوازده بازی‌ای که در این فصل لیگ ستارگان داشته هفت گل زده و چهار پاس گل داده تا همچنان با ۳۱ سال سن در آسمان لیگ ستارگان بدرخشد.

دیدگاه‌ها