کد خبر : 1870748 | 27 بهمن 1401 ساعت 17:13 | 21.3K بازدید | 32 دیدگاه

بلندپروازی وخهورست: منچستر چهارگانه می‌خواهد!

وخهورست معتقد است که منچستریونایتد در این فصل در پی کسب چهارگانه خواهد بود.

بلندپروازی وخهورست: منچستر چهارگانه می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه" شیاطین سرخ از سال 2017، در زمان هدایت ژوزه مورینیو، موفق به کسب یک افتخار بزرگ نشده اند و قصد دارند این دوره شش ساله بی حاصل را در فصل جاری به پایان برسانند. تیم اریک تن‌هاخ در مسیر خوبی برای انجام این کار قرار دارد و با صعود به فینال جام کارابائو و وضعیت خوبی که در لیگ برتر و جام حذفی دارد، احتمالا این کار تکمیل خواهد شد.

وخهورست، خرید قرضی منچستر در ژانویه، پیش از دیدار حذفی با بارسلونا در لیگ اروپا، به وب سایت رسمی یونایتد گفت: "این یک چالش بزرگ برای ما است. مطمئناً انجام دو بازی با بارسلونا عالی است، اما در پایان این پیروزی و کسب جام هاست که اهمیت دارد. فرقی نمی کند که کدام باشگاه، یا کدام استادیوم، هر کجا که قرار است بازی کنیم باید ببریم. ما هنوز در چهار رقابت فعال هستیم و می‌خواهیم در آن‌ها برای جام رقابت کنیم. به همین دلیل است که این روزها فقط یک چیز مهم است و آن برنده شدن است."

یونایتد قرار است در فینال جام کارابائو در 26 فوریه به مصاف نیوکاسل برود، در حالی که آنها همچنین باید دو بازی پلی اف با بارسا در رقابت های اروپایی برگزار کند که بسیاری آن را یک فینال زودرس می بینند. وخهورست در این باره افزود: "بله، باید آن را به عنوان یک فینال ببینیم. ما دو تیم هستیم که در این رقابت ها واقعاً شانس بردن جام را داریم. تقابل ما در این مسابقات خیلی زود شکل گرفت اما همانطور که گفتم، باید آن را به عنوان یک فینال ببینیم. اگر در این مسابقه پیروز شویم، شانس خوبی داریم."

دیدگاه‌ها