کد خبر : 1870793 | 28 بهمن 1401 ساعت 00:05 | 35.6K بازدید | 74 دیدگاه

ژاوی: داور پنالتی واضح ما را نگرفت

ژاوی، سرمربی بارسلونا، از عملکرد تیمش مقابل منچستریونایتد ابراز رضایت کرد، ولی گفت داور در صحنه برخورد توپ به دست فرد، یک پنالتی واضح را به سود بارسا سوت نزده است.

ژاوی: داور پنالتی واضح ما را نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب دیدار رفت خود مقابل منچستریونایتد در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی لیگ اروپا را در نوکمپ برگزار کرد و در نهایت با تساوی 2-2 به کار خود پایان داد.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ اما بارسا در این نیمه پدری، ستاره جوان خود را، به دلیل مصدومیت از دست داد. در نیمه دوم، شاگردان ژاوی ابتدا با ضربه سر مارکوس آلونسو پیش افتادند، اما بعد رشفورد کار را به تساوی کشاند. یونایتد با گل به خودی ژول کنده از میزبان پیشی گرفت، ولی رافینیا در نهایت کار را به تساوی کشاند.

ژاوی در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت روی‌ هم‌ رفته از عملکرد تیمش کاملا راضی است. او اشاره کرد که پیش از مسابقه گفته بود که تعیین تیم صعودکننده در منچستر مشخص خواهد شد.

1802527

از عملکرد بارسا راضی هستم
ما در زمان‌های زیادی از مسابقه تیم برتر بودیم. هر دو تیم شانس‌های زیادی داشتند. روحیه تیم ما در این بازی واقعا فوق‌العاده بود. روی‌ هم‌ رفته از عملکرد تیم راضی هستم.

همین‌طور که گفته بودم، تیم صعودکننده در منچستر مشخص می‌شود
قبلا هم گفته بودم که تکلیف تیم صعودکننده در منچستر مشخص خواهد شد. آن‌ها تیمی هستند که پرس شدید اجرا می‌کنند و کار را برای حریفشان پیچیده می‌کنند. ولی ما در مقابل یک تیم درجه‌ یک خیلی خوب کار کردیم. در اواخر بازی شانس‌های خوبی داشتیم و بازی را با این احساس تمام کردیم که می‌توانستیم گل پیروزی را بزنیم. همه چیز در منچستر مشخص خواهد شد.

عصبانیت رافینیا بعد از تعویض شدن
من درک می‌کنم. اینکه او عصبانی بشود خیلی هم خوب است. من این تصمیم را به خاطر تیم گرفتم. او از من عذرخواهی کرد، در حالی‌ که اجباری برای عذرخواهی نداشت. من این رفتار را دوست دارم.

برخورد توپ به دست فرد پنالتی بود
به داور هم گفتم آن صحنه پنالتی بود. برخورد توپ به دست در حالتی اتفاق افتاد که دست از حالت طبیعی خارج شده بود. ولی داور گفت خطای هند اتفاق نیفتاده، چرا که دست نزدیک به بدن بوده. ولی به نظر من پنالتی واضح بود.

دیدگاه‌ها