کد خبر : 1870796 | 28 بهمن 1401 ساعت 00:19 | 37.5K بازدید | 70 دیدگاه

تن‌هاخ: یونایتد خیلی بهتر بود و باید پیروز می‌شد

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از تساوی مقابل بارسا در لیگ اروپا به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت شیاطین سرخ به مراتب بهتر از حریف بازی کردند و حقشان پیروزی بوده است.

تن‌هاخ: یونایتد خیلی بهتر بود و باید پیروز می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اریک تن‌هاخ امشب در نوکمپ مقابل بارسا ایستادند تا دیدار رفت خود مقابل این تیم را در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برگزار کنند.

دیدار دو تیم با چهار گلی که در نیمه دوم به ثمر رسید با تساوی 2-2 پایان یافت تا تعیین تیم صعودکننده به دیدار برگشت به خانه شیاطین سرخ کشیده شود.

تن‌هاخ در پایان بازی از عملکرد داور به شدت گلایه کرد و گفت خطا روی رشفورد در محوطه جریمه بارسا پنالتی بوده، ولی اگر هم بپذیریم که خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داده، دروازه‌بان حریف باید از زمین اخراج می‌شد. او اشتباهات داور را تاثیرگذار در نتیجه دانست و گفت داورها در چنین سطحی نباید مرتکب این اشتباهات بشوند. جالب اینجا بود که ژاوی هم داوری مسابقه را متهم کرد و گفت یک پنالتی به سود بارسا گرفته نشده است.

1802534

ما بازی را دیکته کردیم و از حریف بهتر بودیم
ما بازی را به حریف دیکته کردیم و با موقعیت‌های بسیار زیادی که داشتیم یک سر و گردن بهتر از آنها بودیم. در پایان نیمه اول از اینکه نتیجه 0-0 است خیلی ناراحت بودم. ولی در کل بازی فوق‌العاده‌ای بود. شاهد جدال دو تیم تهاجمی بودیم. من که واقعا لذت بردم.

داوری به ضرر ما بود و روی نتیجه تاثیر داشت
داور تاثیر زیادی روی این مسابقه داشت. شاهد خطایی واضح روی رشفورد بودیم و یک کارت قرمز حتما باید به آنها نشان داده می‌شد. داورها نباید چنین اشتباهاتی بکنند. می‌توانید بگویید که خطا داخل محوطه جریمه نبود، ولی این را هم بپذیریم که باید دروازه‌بان حریف اخراج می‌شد چون موقعیت تک به تک بود.

1802535

تاثیر مارکوس رشفورد در این بازی
شکی نیست که من نقش رشفورد در این مسابقه را استثنایی می‌دانم. او در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برد. ولی در کل تیم ما خوب کار کرد. عملکرد تیمی ما واقعا قابل‌توجه بود. حالا باید کار را در اولدترافورد تمام کنیم.

یونایتد باید در این بازی برنده می‌شد
از وقتی که مدافعین کناری ما هم شروع به پیشروی کردند و در نقش مهاجم ظاهر شدند فرصت‌های پرتعدادی خلق کردیم و منصفانه این بود که پیروز بشویم.

بازی برگشت در اولدترافورد
این بازی در حد یک دیدار چمپیونزلیگی بود و واقعا از تماشایش لذت بردم. می‌توانم تصور کنم که در بازی‌های برگشت هم خیلی‌ها می‌خواهند شاهد دیدار دوباره این دو تیم باشند. ما در خانه خودمان کار را تمام خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها