کد خبر : 1870839 | 28 بهمن 1401 ساعت 13:16 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

دروازه‌بان‌های تیم جوانان زیر نظر سرمربی استقلالی

اردوی تیم ملی جوانان ایران در حال پرورش سنگربان‌هایی است که سودای پوشیدن پیراهن شماره یک بزرگسالان را دارند.

دروازه‌بان‌های تیم جوانان زیر نظر سرمربی استقلالی

به گزارش ورزش سه، اردوی نهایی تیم ملی جوانان فوتبال ایران برای حضور در جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا در مرکز ملی فوتبال ایران در حال برگزاری است تا شاگردان صمد مرفاوی برای رسیدن به رویای قهرمانی و جواز صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال تلاش کنند‌.

تمرینات منظم و طبق برنامه ملی پوشان زیر ۲۰ سال ایران زیر ذره بین مربیانی در حال برگزاری است که اعتقاد راسخ به توانایی بازیکنان دعوت شده به این اردو دارند.

مهدی حیدری مربی دروزاه بان‌های تیم ملی ایران که سابقه سال‌ها حضور در تیم های پایه و تربیت گلری دارد ادیب زارعی، محمد خلیفه، مهدی طائفه و صادق صالحی را به اردو دعوت کرده است تا آنها را برای مهم ترین تقابل‌های قاره کهن در سن جوانی آماده کند. سنگربان‌هایی که نه تنها برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی ایران تلاش می‌کنند بلکه ردپای بهترین دروازه بان‌های حال حاضر لیگ برتر را دنبال می کنند تا در آینده ای نزدیک بتوانند جای آنها را بگیرند و هواداران فوتبال ایران را برای ادامه راه درخشان تاریخ دروازه بانی فوتبال ایران پر کنند.

حضور سیدحسین حسینی دروازه بان ملی پوش استقلال تهران در چند جلسه تمرینی این تیم انگیزه گلرهای زیر ۲۰ سال را بیشتر کرده است تا  آنها از جایگاه آینده خود تصویرسازی کنند و برای تحقق آن سخت ترین تلاش‌ها را کنند.

تمریناتی که زیر نظر صمد مرفاوی سرمربی پیشین استقلال ادامه دارد تا شاید بتواند بازیکنان تاثیرگذاری را برای جام جهانی ۲۰۲۶ تحویل بزرگسالان بدهد.

1802589
1802590
1802591
1802592

دیدگاه‌ها