کد خبر : 1871020 | 29 بهمن 1401 ساعت 15:15 | 32K بازدید | 56 دیدگاه

هم ژوتا و فیرمینو هستند، هم فن‌دایک

لیورپول با توپ پر به رئال مادرید رسید

مصدومان لیورپول در بهترین زمان ممکن به بازی حساس برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رسیدند و خیال یورگن کلوپ تا حدی راحت شد.

لیورپول با توپ پر به رئال مادرید رسید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از 21 بازی در لیگ برتر با 32 امتیاز در رده نهم قرار دارد؛ درحالی‌که عادت داشتیم در سال‌های اخیر قرمزها را در کورس قهرمانی ببینیم. قرمزها شانس قهرمانی در جام حذفی و جام اتحادیه را نیز از دست داده‌اند و تنها جامی که در آن هنوز زنده‌اند، لیگ قهرمانان است. 

1802891

لیورپول سه‌شنبه در آنفیلد و از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان رئال مادرید است و این بازی در واقع تکرار فینال فصل قبل است که رئال 1-0 برنده شد. در ماه‌های اخیر لیورپول غایبان مهمی چون ویرژیل فن‌دایک و دیوگو ژوتا داشت ولی هر دو برای بازی مقابل رئال آماده خواهند بود. ژوتا در دربی مرسی‌ساید برابر اورتون دقایقی بازی کرد. فیرمینو نیز توانست دقایقی به میدان برود تا مشخص شود او هم مصدومیت را پشت سر گذاشته است. 

1787545

دیروز یورگن کلوپ تایید کرد که فن‌دایک هم با تیم تمرین کرده و شاید امشب برابر نیوکسل به میدان برود. تنها مصدومان لیورپول که شانس بازی برابر رئال را از دست داده‌اند تیاگو و لوییز دیاز هستند، ولی این احتمال که سه هفته بعد به بازی برگشت برسند، وجود دارد. قرمزها در بهترین زمان ممکن و با بهترین تیم خود به رئال رسیده‌اند و باید دید برابر مدافع عنوان قهرمانی چه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها