کد خبر : 1871193 | 30 بهمن 1401 ساعت 12:46 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

دربی تمام عیار: الدحیل مقابل الریان

افتتاحیه تمام قطری لیگ قهرمانان آسیا

دو تیم الریان و الدحیل امروز یک مسابقه کاملا قطری را در لیگ قهرمانان آسیا و در کشور خود برگزار خواهند کرد.

افتتاحیه تمام قطری لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران نگاه‌ها به رویارویی بین الدحیل و الریان در لیگ قهرمانان آسیا معطوف خواهد بود. دو تیم جاه‌طلبی‌های زیادی دارند که مسیر این رقابت‌ها را تکمیل کرده و به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسند.

این دو تیم در شرایط متفاوتی وارد این رقابت‌ها می‌شوند چرا که الدحیل در لیگ ستارگان با کسب ۶ پیروزی متوالی بازی‌های فوق العاده‌ای را ارائه کرده‌ و مدعی جدی قهرمانی در قطر است و در جدول رده بندی با ۳۲ امتیاز  و ایجاد چهار امتیاز اختلاف با نزدیکترین تعقیب کنندگان صدرنشین شده است.

از سوی دیگر، الریان در لیگ آنطور که باید ظاهر نشده و نتایجی معمولی را به ثبت رسانده است. آنها تنها یازده امتیاز دارند و در رده نهم جدول ۱۲ تیمی لیگ ستارگان قرار دارند. به هرحال الریانی‌ها با تقویت در برخی پست‌ها، حال و روزشان بهتر شد و پس از پیروزی عالی چهار بر صفر مقابل الاهلی آماده یگ قهرمانان شدند.

دو تیم این فصل در رقابت‌های لیگ برتر در هفته سوم به مصاف هم رفتند که الدحیل موفق شد با دو گل به پیروزی برسد.

الدحیل یازدهمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را با حفظ حضور متوالی خود در این رقابت‌ها در ده سال اخیر به ثبت می‌رساند. الریان نیز ششمین حضور متوالی در مسابقات قهرمانی قاره آسیا و پانزدهمین حضور پیاپی خود را در سیستم قدیم و جدید به ثبت می‌رساند.

الدحیل روی ثبات فنی که در حال حاضر تجربه می‌کند حساب باز کرده است، در حالی که الریان می خواهد با پیروزی خوب در آسیا نتایج لیگ را به دست فراموشی بسپرد. باید دید رقابت این دو تیم قطری در نهایت چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها