کد خبر : 1871208 | 30 بهمن 1401 ساعت 13:32 | 37.6K بازدید | 17 دیدگاه

تن‌هاخ: می‎‌خواهم دندان‌های رشفورد را ببینم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید دوست دارد مارکوس رشفورد چنان از ته دل بخندد که دندان‌هایش هم مشخص باشد.

تن‌هاخ: می‎‌خواهم دندان‌های رشفورد را ببینم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رشفورد با منچستریونایتد در تابستان 2024 به پایان خواهد رسید و هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با این بازیکن به گوش نمی‌رسد. 
این مهاجم انگلیسی به تک ستاره تیمش پس از پایان جام جهانی 2022 قطر تبدیل شده و گل‌های بسیاری را برای آن‌ها به ثمر رسانده تا نقش مهمی را در قهرمانی‌های این تیم ایفا کرده باشد. 
مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن همچنان ادامه دارد و تن‌هاخ امیدوار است که این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد و خیال آن‌ها از بابت ادامه حضور او در اولدترافورد راحت شود. 

1749052

این مربی هلندی در این باره به اسکای اسپورت گفت: «البته که امضای قرارداد جدید با او اولویت ما است. ما در حال کار روی آن هستیم. شما فقط بنشینید و منتظر بمانید، اما ما در پشت صحنه به شدت در حال تلاش هستیم. وقتی او خوشحال باشد انرژی بیشتری دارد و همین باعث می‌شود حال مثبتی داشته باشد.
به این ترتیب آمار او در زمینه گلزنی هم به شکل قابل توجهی بهبود پیدا خواهد کرد. روز اولی که با او دیدار کردم، گفتم من می‌خواهم خنده تو را ببینم و می‌خواهم چنان بخندی که دندان‌هایت را هم ببینم. خوشحالم که حالا او در جایی قرار دارد که در آنجا خوشحال است.» 

دیدگاه‌ها