کد خبر : 1871226 | 30 بهمن 1401 ساعت 16:20 | 59.7K بازدید | 40 دیدگاه

رشفورد 135میلیون یورو

منچستریونایتد روی رونالدوی جدید قیمت گذاشت

مارکوس رشفورد که این روزها به رونالدوی جدید شیاطین سرخ بدل شده، تنها در صورت اصرار خودش به جدایی و رسیدن پیشنهادی 135 میلیون یورویی واگذار خواهد شد.

منچستریونایتد روی رونالدوی جدید قیمت گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در حال بازگشت به روزهای اوج است و به نظر می‌رسد که برای اولین بار پس از جدایی سر الکس فرگوسن در مسیر درستی قرار گرفته است.

1802880

اریک تن‌هاخ در حالی هدایت یونایتد را قبول کرد که به او گفته شد زمان کافی برای بازگرداندن این تیم به اوج را خواهد داشت.
رونالدو مطمئناً یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، اما نتوانست با این مربی هلندی به توافق برسد و جدایی او باعث نگرانی بسیاری شده بود. با این حال، تن‌هاخ توانست رونالدوی جدیدی را در تیمش پیدا کند و بدون اینکه حتی یک پوند خرج کرده باشد، یکی از بهترین بازیکنان هجومی تاریخ لیگ برتر را پرورش داد.

1795120

مارکوس رشفورد تحت هدایت این مربی تغییراتی باورنکردنی را تجربه کرده و به ستاره اول شیاطین سرخ تبدیل شده است. درخشش او پس از جام جهانی 2022 قطر معجزه‌آساست و تا به حال موفق شده در 35 بازی در تمامی رقابت‌ها 22 گل بزند، اما از قرارداد او تنها یک سال و نیم دیگر باقی مانده و گفته می‌شود چند باشگاه بزرگ اروپایی، از جمله پی‌اس‌جی، خواهان جذب او هستند. رشفورد چند بار به جدایی از یونایتد نزدیک بوده، ولی هر بار ماندنی شده است.

1788925

طبق ادعای دیلی استار، یونایتد حاضر نیست با رقمی کمتر از 135 میلیون یورو رشفورد را بفروشد. باشگاه البته تحت هیچ شرایطی برای فروش او وارد مذاکره نخواهد شد، اما اگر بازیکن در مقابل تمدید قرارداد مقاومت کند و خواهان جدایی شود، تنها به پیشنهادات 135 میلیون یورو و بالاتر پاسخ داده خواهد شد. نیمار همچنان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال است و رشفورد می‌تواند پایین‌تر از نیمار و عثمان دمبله در این فهرست قرار بگیرد. 

دیدگاه‌ها