کد خبر : 1871245 | 30 بهمن 1401 ساعت 16:59 | 27.7K بازدید | 4 دیدگاه

تعیین سرنوشت لیگ یکی‌ها در پنالتی؛

اولین تیم صعودکننده جام حذفی مشخص شد

شاگردان ایمان رزاقی‌راد با پیروزی مقابل دریا بابل به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی رسیدند.

اولین تیم صعودکننده جام حذفی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های دسته اولی دریا کاسپین و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل مقابل هم قرار گرفتند.

این دو تیم در حالی امروز در یک رقابت حساس حذفی مقابل هم قرار گرفتند که تیم پارس جنوبی جم با ۳۱ امتیاز و حضور در جایگاه ششم جدول لیگ یک، اختلاف ۱۰ امتیازی با تیم رده دوازدهمی دریا دارد، اما با این وجود، بابلی‌ها توانستند یک نمایش نزدیک و جذاب برابر حریفشان داشته باشند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

شاگردان ایمان رزاقی‌راد که سه ماه قبل در هفته چهاردهم لیگ دسته اول به پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل دریا کاسپین رسیده بودند، امروز هم این تصور را داشتند که کار مشکلی برابر حریفشان نخواهند داشت، اما بابلی‌ها با یک عملکرد برابر و موقعیت‌های خطرناک و البته صحنه‌های مشکوک به پنالتی که برای آنها گرفته نشد، بازی را به وقت‌های اضافه و در نهایت ضربات پنالتی کشیدند.

پس از اینکه تقابل دو تیم در طول ۹۰ دقیقه برنده نداشت و در دو نیمه وقت‌های اضافه نیز هیچ توپی از خط دروازه آنها عبور نکرد، کار به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت تیم پارس جنوبی جم توانست به برتری مقابل میزبان خود دست پیدا کند.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ضربات پنالتی به برتری 4 بر 3 مقابل دریا کاسپین بابل رسید تا به‌عنوان نخستین تیم، صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی را قطعی کند و احتمالا در دیدار آینده‌اش هم از امتیاز میزبانی بهره ببرد.

شاگردان رزاقی‌راد در مرحله قبل به برتری یک بر صفر خانگی مقابل ایمان سبز شیراز رسیدند و تیم دریا کاسپین بابل هم در ضربات پنالتی از سد تیم شهرداری همدان عبور کرده بود.

دیدگاه‌ها