کد خبر : 1871249 | 30 بهمن 1401 ساعت 17:22 | 12.3K بازدید | 2 دیدگاه

ما پرتغالی بلد نیستیم؛

عالمی: سخت‌ترین قرعه جام حذفی را داریم

مربی تیم هوادار معتقد است رقابت دشواری در جام حذفی برابر مس رفسنجان دارند.

عالمی: سخت‌ترین قرعه جام حذفی را داریم

به گزارش "ورزش سه"، ایمان عالمی در نشست خبری پیش از دیدار هوادار تهران در جام حذفی مقابل مس رفسنجان عنوان کرد: بازی بسیار سختی در جام حذفی پیش‌رو داریم. فکر می‌کنم در قرعه‌هایی که این مرحله کشیده شد، ما جزء تیم‌هایی بودیم که قرعه سختی به ما خورد. تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، گل‌گهر، فولاد، ما و مس رفسنجان رقابت‌های دشواری خواهیم داشت.

او ادامه داد: مس رفسنجان در هفته‌های اخیر بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشته و تیم بابرنامه‌ای است. آنها از کادر فنی خوبی برخوردار هستند و همچنین بازیکنان باکیفیتی دارند. البته ما برنامه‌های تاکتیکی خودمان را داریم و به دنبال اجرای آن هستیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

مربی تیم هوادار درباره برنامه‌هایشان در جام حذفی ابراز کرد: در جام شگفتی‌ها هستیم و می‌خواهیم یک نمایش خوب ارائه دهیم، در کنار آن نتیجه خوبی به دست بیاوریم و ان‌شاالله به مرحله بعد برویم. همه برای صعود تلاش می‌کنند و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم.

عالمی پیرامون نتیجه‌گیری ساکت الهامی در دو دوره جام حذفی و انگیزه رقبا برای شکست تیم او گفت: این موضوع برای ما هم هست و موجب شده بازیکنان انگیزه بگیرند تا یک نمایش خوب ارائه دهیم. مسابقه هوادار و مس رفسنجان تاکتیکی خواهد بود و امیدوارم انگیزه باعث شود بازی زیبایی ببینیم.

او در خصوص اینکه هوادار با تیم اصلی در بازی فردا شرکت می‌کند یا نفرات ذخیره هم فرصت پیدا می‌کنند، با قاطعیت تاکید کرد: خیر، قطعا با تمام توان در این مسابقه حضور پیدا می‌کنیم.

مربی هوادار پیرامون حواشی نیمکت برخی تیم‌های لیگ برتری از جمله آنها در جریان مسابقات گفت: VAR خیلی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند، ولی تنش‌ها بعضا اتفاق می‌افتد و جزء بازی است. ما از ابتدای فصل سعی کردیم تنش‌ها روی نیمکتمان کمتر باشد و روی مسابقات تمرکز کنیم که امیدوارم همین روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

عالمی درباره اینکه برخی نیمکت‌های لیگ برتری متوجه صحبت‌های پرتغالی سرمربی حریف (استقلال) می‌شوند و همین مسئله در ایجاد تنش‌ها تاثیرگذار بوده است، گفت: بعضی‌ها شاید بلد باشند ولی ما بلد نیستیم و روی بازی‌ها تمرکز می‌کنیم.

او در مورد تمجید ربیعی از تیم هوادار ابراز کرد: ما نیز قطعا نسبت به مس رفسنجان نگاه خیلی خوبی داریم و امیدوارم بازی زیبایی ببینیم. مس رفسنجان تیم بااحترامی است و باید با احترام نسبت به آنها نگاه کرد.

دیدگاه‌ها