کد خبر : 1871316 | 01 اسفند 1401 ساعت 00:52 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

بانگا مهره برد مقابل نسف قارشی؛

نقش‌آفرینی بازیکن اینتر در صعود تیم عربستانی!

الشباب عربستان با درخشش ستاره آرژانتینی خود موفق به کسب پیروزی مقابل نسف قارشی شد.

نقش‌آفرینی بازیکن اینتر در صعود تیم عربستانی!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الشباب عربستان و نسف قارشی ازبکستان از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه الجنوب به مصاف هم رفتند.

الشباب که در دور نخست کار راحتی داشت و با کسب پنج پیروزی و یک مساوی و ثبت ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان آسیا شد، درحالی به مصاف نسف قارشی ازبکستان رفت که این تیم با ۹ امتیاز در رتبه دوم جدول گروه E و پایین‌تر از الفیصلی عربستان به‌خاطر تفاضل گل کمتر قرار گرفت.

تیم فوتبال الشباب عربستان بازی را با حملات پیاپی آغاز کرد و در دقیقه ۱۲ روی پاس روبه‌جلوی اور بانگا، ستاره آرژانتینی خود و در ادامه شوت حسین القحطانی از پشت محوطه جریمه که در مسیر به پای مدافع و گلر نسف قارشی اصابت کرد و تغییر جهت داد، گل اول را در این دیدار به ثمر رساند.

1803525

نسف قارشی پس از این گل حمله‌ای چندان جدی نداشت و فقط یک صحنه مشکوک به خطای پنالتی در محوطه جریمه الشباب رقم خورد که ادهم مخادمه، داور اردنی دستور به ادامه بازی داد.

در نیمه دوم مجدداً الشباب عملکرد بهتری داشت و توانست در دقیقه ۵۴ روی پاس روبه‌عقب حسین القحطانی و شوت زمینی و تماشایی اور بانگا برای دومین بار دروازه نسف قارشی را باز کند و اختلاف را بیشتر کند.

اور بانگا، ستاره ۳۴ساله الشباب که تجربه بازی و درخشش در اینتر میلان، والنسیا و ... را دارد و در تیم ملی آرژانتین هم روزهای خوبی داشته، با ثبت یک پاس گل و یک گل مقابل نسف قارشی ازبکستان، کاری کرد تا تیمش به برتری دو بر صفر در این دیدار دست پیدا کند و نخستین نماینده سعودی‌ها به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

دیدگاه‌ها