کد خبر : 1871333 | 01 اسفند 1401 ساعت 07:45 | 30K بازدید | 5 دیدگاه

هرنان کرسپو تا مرز سکته رفت! (عکس)

یکی از دراماتیک‌ترین بازی‌های فوتبال برای اسطوره آرژانتین در استادیوم الثمامه رقم خورد.

هرنان کرسپو تا مرز سکته رفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته الدحیل در دیدار پرماجرا موفق شد الریان را شکست دهد و با هدایت هرنان کرسپو به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

سرمربی ۴۷ ساله این تیم که شاید یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های شاغل در فوتبال آسیا نیز باشد، در این بازی سه بار برای گل‌های مردود تیمش خوشحالی کرد اما در آخر با گل دقیقه ۱۰۷ مونتاری جشن گرفت.

1803564

در حالی که همه تصور می‌کردند بازی با این گل خاتمه خواهد یافت اما در دقیقه ۱۲۰+۳ شلیک انزونزی همه چیز را تغییر داد تا صورت همیشه اخموی هرنان کرسپو، در غم و ناراحتی فرو برود.

البته کرسپو بلافاصله با خونسردی و اعتماد به نفس شروع به دست زدن برای بازیکنانش کرد و به آنها روحیه داد اما به خوبی می‌دانست که حالا با این گل کار چقدر برایش دشوار شده است.

1803565

هر طور که بود، شاگردان این سرمربی آرژانتینی جدال با الریان را به سود خود خاتمه دادند تا کرسپو از یک بدشانسی دیگر در دوران مربیگری جان سالم به در ببرد.

فراموش نکنید الدحیل هرگز از یک چهارم نهایی آسیا بالاتر نرفته و حضور در این مرحله نیز یک نتیجه قابل قبول است اما سرمربی جاه‌طلب این تیم می‌خواهد به نیمه نهایی برود و همراه با قهرمانی احتمالی لیگ ستارگان، یک دستاورد قاره‌ای را هم به شیوه قطری هدیه بدهد.

1803562

دیدگاه‌ها