کد خبر : 1871418 | 01 اسفند 1401 ساعت 13:44 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

در گفت و گو با ورزش سه؛

واکنش ستاره تیم ملی به یک شایعه عجیب

علی اصغر مجرد می‌گوید احتمال بسیار زیاد نیاز به عمل ندارد و برای درمان به امارات خواهد رفت.

واکنش ستاره تیم ملی به یک شایعه عجیب

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در حساس‌ترین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران دو تیم شهداب یزد و ایفا سرام اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی با نتیجه 3-1 به سود مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید تا شهداب یک‌ گام به حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ نزدیک شده باشد.

علی اصغر مجرد در ترکیب و حتی لیست ایفاسرام حضور نداشت و پس از بازی با اعلام سرمربی این تیم مشخص شد مجرد مصدوم شده و فصل برایش به اتمام رسیده است. با این بازیکن ملی‌پوش در مورد وضعیت و جزئیات مصدومیتش گفت‌وگو کردیم که در این صفحه می‌خوانید:

او در شروع صحبت‌هایش گفت: بعد از اینکه آشیلم را عمل کردم، پروسه عمل اینطور است که آدم همیشه مقداری ترس دارد. من وقتی پای راستم را عمل کردم همه تلاشم این بود که به تیم ملی برسم. یک سری دکترها به من گفتند نمی‌رسی ولی من تلاشم را کردم که برسم؛ آمادگی کامل نداشتم اما هشتاد درصد آماده بودم ولی بازی‌های تیم ملی باید صد باشی. من فشاری روی آشیلم بود و ترس داشتم و فشار را روی پای چپم انداختم. من بعد از المپیک که برگشتیم و مصدوم شدم همزمان با درمان پای مصدومم پای چپم را هم درمان کردم و کاملا خوب بود. بعد از اردوها مستقیم به لیگ آمدیم و لیگ هم هر چهارشنبه بود ولی بعد از تعطیلات بازی‌ها یکشنبه و چهارشنبه شد.

1739353

این بازیکن ملی‌پوش در مورد فشردگی لیگ اضافه کرد: شرایط برای همه یکسان است اما برای من که بعد از ۹ ماه به والیبال برگشتم سخت بود و فشار روی آن یکی پایم افتاد. در لیگ هم باید صد در صد توانت را بگذاری. برگزاری دو بازی در هفنه و سالن‌های نامناسب در مصدومیتم بی تاثیر نبود.

او در مورد جزئیات مصدومیتش گفت: من یک سری ترک در ساق پایم به مرور زمان به وجود آمده و وقتی آن ترک‌ها زیاد می‌شود یک خطی روی استخوان‌های نازک نی و درشت نی می‌افتد. ۸۰ درصد ورزشکاران این مشکل را دارند و اگر درمان نشود آن خط روی ساق پا عمل می‌خواهد. من تا بازی سیرجان خوب بودم ولی در بازی با پیکان با مسکن بازی می‌کردم تا شرایطم بهتر شود و درمان کنم. از بازی پیکان به بعد نتوانستم ادامه دهم و هنوز هیچکس نظر نهایی را به من نداده است‌. من قرار است امارات بروم ک یک دکتری من را ببیند و نظر نهایی را بدهد؛ او هم گفته به احتمال بالا عمل نمی‌خواهد ولی طول درمان را نمی‌دانم ولی از عمل کمتر است. انشاالله قبل از بازی‌های تیم ملی مشکلم برطرف می‌شود ولی این پلی‌آف‌ها را دکتر گفت بازی نکنی بهتر است. آقای طلوع‌کیان هم گفت سلامتی‌ات مهمتر است. من واقعا پایم درد می‌کرد و در پرش‌ها و فرودها اذیت می‌شدم. نمی‌توانستم صد در صد توانم را بگذارم.

1739935

مجرد در مورد اینکه آیا نیاز به عمل دارد یا خیر و اینکه شایعه شده وی حتما باید عمل کند، توضیح داد:‌ اگر می‌خواستم عمل کنم همین چند روزه عمل می‌کردم ولی دکتری که در امارات عکس پای من را دیده گفته نیاز به عمل ندارد. باید آنجا بروم و از نزدیک پایم را ببیند. درمانم هزینه گرانی دارد ولی مجبور هستم آنجا بروم.

دیدگاه‌ها